PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za serwis WWW

  • 1. Data: 2003-07-12 21:29:11
    Temat: Ile za serwis WWW
    Od: z...@p...onet.pl

    Ile mam zażądać za seris WWW okolo 200 podstron x 3 języki (polski, angielski,
    rosyjski) - php + mySQL + płatność kratą + subskrycja itp...

  • 2. Data: 2003-07-12 22:39:14
    Temat: Re: Ile za serwis WWW
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik z...@p...onet.pl napisał:
    > Ile mam zażądać za seris WWW okolo 200 podstron x 3 języki (polski, angielski,
    > rosyjski) - php + mySQL + płatność kratą + subskrycja itp...

    Bądź dobrym człowiekiem, zrób to za darmo.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 3. Data: 2003-07-12 23:05:33
    Od: z...@p...onet.pl

    bardzo śmieszne :):):) - tylko z czego ja będę żyć ?

  • 4. Data: 2003-07-12 23:44:44
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    z...@p...onet.pl wrote:
    > bardzo śmieszne :):):) - tylko z czego ja będę żyć ?

    Może poproś o procent od tych płatności "kratą" :>

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10359 dzień życia, sprawność

  • 5. Data: 2003-07-13 02:50:43
    Od: "Andrzej Wroblewski" <c...@a...waw.pl>

    Jesli masz to zrobic porzadnie i w terminie, to lepiej zazadaj w okolicy
    10.000 albo wiecej. Sam takiej roboty w przyzwoitym czasie nie uciagniesz,
    do tego potrzeba zespolu minimum 3 osob, z czego dwie powinny zarobic
    przynajmniej po 4.000 a jedna, za "odwalenie masowki", czyli uzupelnianie
    tresci i elementow graficznych, okolo 2.000. Ja osobiscie wzialbym sam 2.500
    za czesc graficzna i project management, 4.500 dal programiscie a 1.500
    uzupelniaczowi tresci, a projekt bylby gotow w miesiac (zakladajac
    terminowosc dostarczania materialow przez klienta... a z tym na ogol sa
    problemy - lepiej dac mu zadanie przygotowania _wszystkich_ materialow
    wedlug ustalonego wzorca struktury stron i jak dostarczy materialy - wziac
    od klienta zapewnienie pisemne, ze prace wchodza w etap realizacji, na
    ktorym nie ma juz mozliwosci dostarczania dodatkowych materialow). Pozostaje
    jeszcze kwestia platnosci karta kredytowa - tutaj nie bawilbym sie we wlasne
    rozwiazania, tylko uzyl istniejacego rozwiazania a kosztami obciazyl
    klienta. Gdyby chcial wlasne rozwiazania... coz... Nie wiem czy jakakolwiek
    osoba prywatna ma dostep do skryptow autoryzacji kart kredytowych. Sa firmy,
    ktore sprzedaja gotowe rozwiazania... i im chyba mozna ufac w tej materii.
    Przynajmniej ja sie dotychczas na tym nie zawiodlem ;-) Aha... kwestia
    tlumaczenia... Najlepiej by bylo gdyby teksty tlumaczone dostarczyl klient.
    Tlumaczenie na jezyk angielski to pryszcz... Rosyjski - nieco trudniej, ale
    tez da sie znalezc kogos, kto by to tanio zrobil. Razem z tlumaczeniem na 2
    jezyki - trzeba liczyc okolo 12.000... chyba ze bedzie naprawde duzo tresci.

    Tak - na moje oko - wygladalaby rozsadna wycena takiego projektu przy
    zalozeniu wykonania przez freelancerow. Jesli ktos ma inne zdanie - prosze
    mnie skorygowac.

    Andrzej 'Caramoon' Wróblewski
    www design freelancer --==|@\
    caramon[at]acn.waw.pl --==|@\

  • 6. Data: 2003-07-13 14:19:07
    Od: "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl>

    > Jesli masz to zrobic porzadnie i w terminie, to lepiej zazadaj w okolicy
    > 10.000 albo wiecej.

    chyba zartujesz........

    teraz w gaszczu freelancerow musi wziac mniej...

  • 7. Data: 2003-07-14 01:18:28
    Od: "Andrzej Wroblewski" <c...@a...waw.pl>

    > chyba zartujesz........
    > teraz w gaszczu freelancerow musi wziac mniej...

    Ech... nie zartuje. Z wlasnego przykladu wiem, ze jak sie bierze niewielkie
    pieniadze za projekt, zarabia psi grosz, to po prostu czlowiek za duzo
    chalturzy, zeby dotrzymywac terminow i ma duzo mniejsza motywacje - a w
    efekcie robi gorzej. Poza tym probuje sie wtedy wszystko robic samemu, a to
    tez zle wplywa na terminy i przede wszystkim zdrowie Autora ;-)) Mysle, ze
    kazda rozsadna firma zrezygnuje z najtanszych ofert i wybierze taka, ktorej
    wysokosc juz na pierwszy rzut oka bedzie wygladac i brzmiec powaznie...

  • 8. Data: 2003-07-14 07:05:48
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Wroblewski" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ktorej
    > wysokosc juz na pierwszy rzut oka bedzie wygladac i brzmiec powaznie...

    Chyba, że firma jest niepoważna to wtedy odpuści sobie ofertę ale to i tak
    lepsze rozwiązanie niż zawołać mało i potem pluć sobie w brodę, zę się za
    półdarmo robi. Projekt duży więc można wołać dużo. Byle studencina nie zrobi
    ;), chyba że zatrudni kolegów z akademika... ;) .
    Pozdrawiam
    PawełW.

  • 9. Data: 2003-07-14 08:30:17
    Od: "Marcin Ekiert" <m...@N...gazeta.pl>

    zgadzam sie z opinia że 10 tys yo jest minimum
    Albo tyle zapłacą albo nie warto tego robić.
    Ktos tu napisał, jak zobaczył 10 tys, "chyba żartujesz"...do kolegi Andrzeja.
    Nie, to nie jest żart. Ta praca jesli ma byc wyknana na poziomie to jest
    własnie tyle warta, przy czym sa firmy które by za to wzięły i 50 000...
    Jesli jakis desperat na podobne zlecenie skacze za 3-6 tys, to nie dość że
    psuje rynek, ( do którego ma spiracje nalezeć ), a dwa że z regóły robi
    fuszerkę, bo za mało kasy, żeby kogoś dobrego wynając, a sam się nie upora z
    ta robota. Jesli firma jest poważna, to taką oferte odrzuci, a jesli nie jest
    poważna to nie warto się przyjmowac jej zleceniami.

  • 10. Data: 2003-07-14 11:02:08
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    Bartek Mika wrote:

    > chyba zartujesz........
    >
    > teraz w gaszczu freelancerow musi wziac mniej...

    200 podstron X 3 języki = 600
    10.000/600 = 16,66 / podstronę - to ma niby być tak dużo?

    /p