PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za serwis WWW

  • 11. Data: 2003-07-14 12:29:16
    Temat: Re: Ile za serwis WWW
    Od: "Marcin Ekiert" <m...@N...gazeta.pl>

    > 200 podstron X 3 języki = 600
    > 10.000/600 = 16,66 / podstronę - to ma niby być tak dużo?

    now własnie to nie jest duzo, ale w ten sposób nie możesz tego liczyc.
    przy tego typu serwisach, nie liczy sie budżetu na podstawie stawki za
    dokument html

  • 12. Data: 2003-07-15 15:08:50
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    Marcin Ekiert wrote:

    > now własnie to nie jest duzo, ale w ten sposób nie możesz tego liczyc.
    > przy tego typu serwisach, nie liczy sie budżetu na podstawie stawki za
    > dokument html

    toteż nie jest to stawka za dokument tylko zobrazowanie pracochłonności
    w złotówkach. nie wiem jak skomplikowane mają być te strony i ile czasu
    to zajmuje. jeżeli 10 min. no to wychodzi drogo ale jeżeli jest to ze
    dwie godziny to ochroniarz na stacji benzynowej zarabia więcej.

    pozdrawiam,
    /p