PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle za serwis WWW › Re: Ile za serwis WWW
    From: "Andrzej Wroblewski" <c...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile za serwis WWW
    Date: Sun, 13 Jul 2003 04:50:43 +0200

    Jesli masz to zrobic porzadnie i w terminie, to lepiej zazadaj w okolicy
    10.000 albo wiecej. Sam takiej roboty w przyzwoitym czasie nie uciagniesz,
    do tego potrzeba zespolu minimum 3 osob, z czego dwie powinny zarobic
    przynajmniej po 4.000 a jedna, za "odwalenie masowki", czyli uzupelnianie
    tresci i elementow graficznych, okolo 2.000. Ja osobiscie wzialbym sam 2.500
    za czesc graficzna i project management, 4.500 dal programiscie a 1.500
    uzupelniaczowi tresci, a projekt bylby gotow w miesiac (zakladajac
    terminowosc dostarczania materialow przez klienta... a z tym na ogol sa
    problemy - lepiej dac mu zadanie przygotowania _wszystkich_ materialow
    wedlug ustalonego wzorca struktury stron i jak dostarczy materialy - wziac
    od klienta zapewnienie pisemne, ze prace wchodza w etap realizacji, na
    ktorym nie ma juz mozliwosci dostarczania dodatkowych materialow). Pozostaje
    jeszcze kwestia platnosci karta kredytowa - tutaj nie bawilbym sie we wlasne
    rozwiazania, tylko uzyl istniejacego rozwiazania a kosztami obciazyl
    klienta. Gdyby chcial wlasne rozwiazania... coz... Nie wiem czy jakakolwiek
    osoba prywatna ma dostep do skryptow autoryzacji kart kredytowych. Sa firmy,
    ktore sprzedaja gotowe rozwiazania... i im chyba mozna ufac w tej materii.
    Przynajmniej ja sie dotychczas na tym nie zawiodlem ;-) Aha... kwestia
    tlumaczenia... Najlepiej by bylo gdyby teksty tlumaczone dostarczyl klient.
    Tlumaczenie na jezyk angielski to pryszcz... Rosyjski - nieco trudniej, ale
    tez da sie znalezc kogos, kto by to tanio zrobil. Razem z tlumaczeniem na 2
    jezyki - trzeba liczyc okolo 12.000... chyba ze bedzie naprawde duzo tresci.

    Tak - na moje oko - wygladalaby rozsadna wycena takiego projektu przy
    zalozeniu wykonania przez freelancerow. Jesli ktos ma inne zdanie - prosze
    mnie skorygowac.

    Andrzej 'Caramoon' Wróblewski
    www design freelancer --==|@\
    caramon[at]acn.waw.pl --==|@\