PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w szkole

  • 1. Data: 2003-07-12 18:50:46
    Temat: praca w szkole
    Od: a...@p...onet.pl

    Czy w przypadku starania się o pracę w szkole oprócz podania o pracę potrzebne
    są jeszcze inne dokumenty (CV, List Mot)? I gdzie można taki wzór znaleźć?

  • 2. Data: 2003-07-13 18:56:49
    Temat: Re: praca w szkole
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    a...@p...onet.pl <a...@p...onet.pl> zapodał(-a):
    > Czy w przypadku starania się o pracę w szkole oprócz podania o pracę
    > potrzebne są jeszcze inne dokumenty (CV, List Mot)? I gdzie można taki
    > wzór znaleźć?

    Pracy w szkole... na stanowisku dydaktyka, czy konserwatora/woźnej itd. ?
    Jeżeli dydaktyka - przydał by się papier uprawniający do działania w tym zawodzie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2003-07-13 20:41:51
    Od: "Paweł G." <grucha1@antyspam_wp.pl>

    i to ma być problem osoby z wyższym, jak mniemam, wykształceniem ?

    u mnie pracy byś już nie znalazł :)

    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2003-07-13 22:23:18
    Od: a...@p...onet.pl

    > i to ma być problem osoby z wyższym, jak mniemam, wykształceniem ?
    >
    > u mnie pracy byś już nie znalazł :)
    >
    > pozdrawiam
    > P.
    ehhh czy tak ciężko odpowiedzieć? Sprawa wygląda tak, że w najbliższym czasie
    skończę studia i słyszałem, że przy ubieganiu się o pracę w szkole należy
    złożyć podanie o pracę (tzn. słyszałem już różne wersje od samego podania do
    podania z cv i lm) i chciałem się po prostu upewnić jak to ma wyglądać...
    Niestety nie jestem do końca pewien jak to podanie o pracę ma wyglądać bo
    wcześniej takiego nie pisałem i poprosiłem o wzór...
    btw. bardzo mi przykro, że jestem już u PANA skreślony...
    również pozdrawiam
    A.

  • 5. Data: 2003-07-13 23:29:08
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

> [...]
    >wcześniej takiego nie pisałem i poprosiłem o wzór...
    >btw. bardzo mi przykro, że jestem już u PANA skreślony...

    O ile dobrze pamiętam to ten temat widziałem kiedyś na pl.soc.edukacja
    lub tematycznie podobnej grupie, powinno gdzieś leżeć w archiwum
    (groups.google.pl). Pisano tam, iż wystarczy złożyć jakieś standartowe
    podanie bez żadnych cv, ale radzę przejrzeć archiwa.
    pozdrawiam
    Bremse

  • 6. Data: 2003-07-15 00:24:30
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    a...@p...onet.pl napisał:

    > ehhh czy tak ciężko odpowiedzieć? Sprawa wygląda tak, że w najbliższym czasie
    > skończę studia i słyszałem, że przy ubieganiu się o pracę w szkole należy
    > złożyć podanie o pracę

    W sumie chyba wszędzie wypada, jak się składa jakieś papiery, żeby
    pracodawca wiedział o co w nich biega - dla ułatwienia słowniczek
    współczesnej polszczyzny [oczywiście w przypadkach skrajnych równość nie
    ma miejsca]:

    CV==Życiorys
    LM==Podanie o pracę

    Piszesz - zwracam się z prośbą o zatrudnienie na stanowisku [czy w
    charakterze] i bla, bla, bla. ;)

    Flyer