PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile krzyknac / Ile zarabia... ?

  • 1. Data: 2005-08-23 17:40:38
    Temat: Ile krzyknac / Ile zarabia... ?
    Od: "Dakti" <p...@w...pl>

    Witam.

    Wie ktos, ile kasy dostaje spec od pozyskiwania klientow na reklame w
    najwiekszym polskim portalu na stanowisku - account manager? Ewentualnie ile
    powiedziec na rozmowie kwalifikacyjnej? Jakie w ogole sa stawki w tego typu
    pracy, bo nie jestem zorientowany...

    Z gory dzieki za odpowiedzi!

    Pozdrawiam,
    Dakti

  • 2. Data: 2005-08-23 17:59:43
    Temat: Re: Ile krzyknac / Ile zarabia... ?
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Dakti napisał(a):

> [...]
    > powiedziec na rozmowie kwalifikacyjnej? Jakie w ogole sa stawki w tego typu

    Standardowo.
    800-1000zł pensja + prowizja od sprzedaży.

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/

  • 3. Data: 2005-08-23 19:40:28
    Od: "Kaczuch" <c...@W...pl>

    > Standardowo.
    > 800-1000zł pensja + prowizja od sprzedaży.

    Naprawde w tym kraju juz nigdzie nie placa wiecej???

  • 4. Data: 2005-08-23 19:42:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kaczuch wrote:

    > Naprawde w tym kraju juz nigdzie nie placa wiecej???

    No przecież razem to kilka tysięcy jest.
    I to za mało? ;-))

  • 5. Data: 2005-08-23 19:42:38
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 23-08-2005 o 21:40:28 Kaczuch <c...@W...pl> napisał:

    > Naprawde w tym kraju juz nigdzie nie placa wiecej???

    Wiecej niz ile? Ja tam widze 9.720 PLN. To dosc duzo.

  • 6. Data: 2005-08-23 20:41:55
    Od: "Kaczuch" <c...@W...pl>

    Ale w pytaniu jest - ile powiedziec na rozmowie...chyba nie 800 +
    prowizja...?

  • 7. Data: 2005-08-24 01:02:05
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    Użytkownik "Kaczuch" <c...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Ale w pytaniu jest - ile powiedziec na rozmowie...chyba nie 800 +
    > prowizja...?

    wiesz jesli masz dobre wyksztalcenie odpowiednie doswiadczenie to zwyczajnie
    mozesz powiedziec na co liczysz za kilka lat. a na poczatek niema co liczyc
    na kokosy. W kazdym razie nalezy od poczatku okreslic gdzie sie dazy(czego
    sie spodziewa), wbrew powszechnej w Polsce opini ze jest to zarozumialstwo
    coraz czesciej jest uznawane jako bardzo duzy atut.
    Oczywscie nie mozesz zastrzelic goscia na rozmowie ze za 6b miesiecy chcesz
    miec juz 5k na reke plus komora plus samochod plus fundusz reprezentacyjny
    :)

  • 8. Data: 2005-08-24 03:42:46
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > powiedziec na rozmowie kwalifikacyjnej? Jakie w ogole sa stawki w tego typu

    na rozmowie mówi się "adekwatnie do moich kwalifikacji" nie wymienia się kwoty.
    te odpowiedzi są śmieszne. moja córka w kielcach za taką robotę ma 2 800 na
    rękę a miesiąc temu skończyła studia

  • 9. Data: 2005-08-24 04:56:03
    Od: "Dakti" <p...@w...pl>

    dzieki za odpowiedzi
    ja jestem wlasnie w takiej samej sytuacji i chcialem dowiedziec sie ile
    mniej wiecej realnie mozna dostac za taka prace i ile zadac na rozmowach,
    zeby nie zblaznic sie ani w jedna ani w druga strone...

  • 10. Data: 2005-08-24 05:00:06
    Od: "Dakti" <p...@w...pl>

    ps. czy te 2800 w Kielcach to podstawa z prowizja lacznie?
    Dakti