PracaGrupypl.praca.dyskusje › dostałem pracę

  • 1. Data: 2005-08-23 13:15:18
    Temat: dostałem pracę
    Od: "darek" <p...@p...onet.pl>

    pół roku szukania i nareszcie jest co prawda umowa o pracę na okres próbny
    (3 miesiące)
    ale jest , jak znalazłem ? z ogłoszenia w Gazecie Wyborczej ( a już
    myślałęm że tą drogą to nie ma szans )

    no tak się cieszę że aż musiałem się tym podzielić

    darek

  • 2. Data: 2005-08-23 13:34:57
    Temat: Re: dostałem pracę
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > no tak się cieszę że aż musiałem się tym podzielić

    No to będę pierwsza z gratulacjami! :)))
    Szczerze Ci gratuluję, bo wiem, jak to cieszy ;),
    zwłaszcza w dzisiejszych czasach.

    Życzę Ci przede wszystkim zadowolenia z pracy -
    a w tym to już się wszystko zawiera :)
    I umowy na stałe!

    --
    Koziorozec

  • 3. Data: 2005-08-23 13:51:36
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    No dobra dobra.
    Cieszymy sie razem z Toba. Gratulacje.

    A teraz powiedz w jakiej branzy i w jakim miescie; lub wiecej szczegolow
    jesli chcesz.

    Pozdro

    Tomek

  • 4. Data: 2005-08-23 14:09:55
    Od: "darek" <p...@p...onet.pl>

    > No dobra dobra.
    > Cieszymy sie razem z Toba. Gratulacje.
    > A teraz powiedz w jakiej branzy i w jakim miescie; lub wiecej szczegolow
    > jesli chcesz.

    branżna handlowa teren północno-zachodniej Polski
    dają podstawę (1500 zł na rękę) plus prowizja od sprzedaży
    samochodzik telefon

    darek

  • 5. Data: 2005-08-23 14:14:17
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > branżna handlowa

    Co to są "handle"?

    vertret

  • 6. Data: 2005-08-23 14:30:03
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: vertret [Tue, 23 Aug 2005 16:14:17 +0200]:

    > Co to są "handle"?

    Takie nieortograficzne hantle...

    Kira

  • 7. Data: 2005-08-23 14:36:22
    Od: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl>

    Jestem w takiej samej sytuacji. Tez z wyborczej dostalam dzisiaj prace w
    zawodzie (w laboratorium):))).. Tez na okres probny (3 miesiace).
    Coz za synchronizacja:)
    Powodzenia

    Aga

  • 8. Data: 2005-08-23 14:57:36
    Od: "darek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem w takiej samej sytuacji. Tez z wyborczej dostalam dzisiaj prace w
    > zawodzie (w laboratorium):))).. Tez na okres probny (3 miesiace).
> [...]

    dzięki dzięki

    darek

  • 9. Data: 2005-08-24 07:00:50
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "darek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co to są "handle"?

    Handle to punkty kontrolne kończące "styczne" do krzywych Beziera.

    MS

  • 10. Data: 2005-08-24 19:04:04
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Użytkownik darek napisał:
    > Użytkownik "Agnieszka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dzięki dzięki
    >
    > darek

    Witajcie :)

    A ja dzisiaj znalazłem prackę , w końcu skończyłem handel w branży IT. 4
    lata a czuje się wczesnoemerytalnie :)

    Będę aktualnie asystował dyrekcji i trzaskał raporty Excelowo/Accessowe
    czyli to co tygryski lubią najbardziej :)

    Pieniążki na okresie próbnym lekko ponad przeciętne ale grunt,ze nie
    będę zaczynał i kończył dnia ze słuchawką przy spuchniętym uchu :)

    Wszystkim aktualnym Szczęśliwcom oraz sobie życzę dużo ciężkiej pracy i
    wytrwałości :)

    Konrad