PracaGrupypl.praca.dyskusje › tester oprogramowania

  • 1. Data: 2005-08-23 15:00:21
    Temat: tester oprogramowania
    Od: Agnieszka Żywno <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanko:Ile w Warszawie zarabia początkujący tester oprogramowania?
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2005-08-23 18:38:44
    Temat: Re: tester oprogramowania
    Od: "nica" <n...@W...gazeta.pl>

    > Witam,
    > Mam pytanko:Ile w Warszawie zarabia początkujący tester oprogramowania?

    pewnie zalezy od firmy. jedna z firm headhunterskim chcialam mi przedstawic
    oferte "bardzo duzej miedzynarodowej firmy komputerowj" ;) na stanowisko
    testera tylko dlatego ze troche sie tym bawilam na uczelni. oferty nie
    widzialam, zarobkow nie znam ale na pewno jest roznica czy idziesz do
    Motoroli(poszukiwali testerow) czy do firmy zatrudniajacej 30 osob i
    zajmujacej sie pisanie sklepow internetowych w php.
    moze wiecej szczegolow dla osob ktore moglyby ci odpowiedziec ?
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-23 21:31:47
    Od: Agnieszka Żywno <a...@p...onet.pl>

    Ta firma o której mówię jest średniej wielkości i pisze programy w
    javie. Jeszcze nie za dużo o nich wiem.
    pozdrawiam
    Agnieszka

  • 4. Data: 2005-08-23 22:19:26
    Od: Rafal Skoczylas <n...@s...org>

    On Tue, 23 Aug 2005 17:00:21 +0200, Agnieszka Żywno wrote:
    > Mam pytanko:Ile w Warszawie zarabia początkujący tester oprogramowania?

    Tyle na ile się dogada. ;)

    Początkujący pewnie około 1,5-2k netto.

    n.
    --
    Everything should be made as simple as possible, but not simpler.