PracaGrupypl.praca.dyskusje › data wypowiedzenia

  • 1. Data: 2005-08-23 16:15:22
    Temat: data wypowiedzenia
    Od: "kargulo" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam taki o to pytanko. Firma zostanie zlikwidowana 13.09. Czy aby zwolnic
    pracownika w tym dniu musze dac mu wypowiedzenie o prace w dniu 31.05 czy
    wystarczy 13.06 ? Ustawowy okres wypowiedzenia dla tego pracownika to 3
    miesiace. Przy zwyklym rozwiazaniu umowy o prace nalezaloby chyba dac 31.05
    a w przypadku likwidacji dzialalnosci gospodarczej ?

    Pozdrawiam
    Jaroslaw Skaruz

  • 2. Data: 2005-08-24 00:34:36
    Temat: Re: data wypowiedzenia
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    kargulo wrote:
> [...]
    > miesiace. Przy zwyklym rozwiazaniu umowy o prace nalezaloby chyba dac 31.05
    > a w przypadku likwidacji dzialalnosci gospodarczej ?

    art 36 KP

  • 3. Data: 2005-08-24 00:36:18
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    i 41 KP.

    hint: wujek gugle, 3 minuty i nasz klient nasz pan

  • 4. Data: 2005-08-24 00:36:42
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    i 41 KP.

    hint: wujek gugle, 3 minuty i nasz klient nasz pan

  • 5. Data: 2005-08-24 07:03:42
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "kargulo" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > wypowiedzenie o prace

    Co za nowomowa, zupełnie jak Kurs Nauki Jazdy...

    MS