PracaGrupypl.praca.dyskusje › Il osób jest potrzebn aby uzyskać ciągłą pracę przez 365 dni w roku.

  • 1. Data: 2005-01-12 12:31:00
    Temat: Il osób jest potrzebn aby uzyskać ciągłą pracę przez 365 dni w roku.
    Od: "Skony" <s...@w...pl>

    Witam serdecznie,
    Mam taki oto dylemat.
    Muszę przygotować informcję ile będzie nas kosztowało utrzymanie stanowiska
    pracy, które będzie otwarte 24 h na dobę przez cały rok, 365 dni w roku.
    Chodzi o strażnika, który będzie pilnował cały czas firmy.
    Ktoś może mi podpowiedziec jak nalepiej to zorganizować.
    Czy opcja - 4 osoby wystarczy. Niewiem dokładni jak wygląda zmianowość na
    takim stanowisku - czy służba trwa 12 czy 8 godzin normalnie.
    Może ktoś ma doświadczenie i podpowie jak to prosto obliczyć.

    Pozdrawiam

    AS

  • 2. Data: 2005-01-12 12:47:52
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    dwóch na dwie zmiany ( noce i święta działa system ) system ciągłego
    monitorowania tzn. kamery, alarmy i inne bajery

  • 3. Data: 2005-01-12 12:49:35
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl>

    Skony wrote:
> [...]
    > takim stanowisku - czy służba trwa 12 czy 8 godzin normalnie.
    > Może ktoś ma doświadczenie i podpowie jak to prosto obliczyć.

    Jeśli nie chcesz płacić nadgodzin to 4 nie wystarczy.
    Patrząc na same godziny do przepracowania jest

    365 * 24 h = 8760

    Rocznie pracownik przepracowuje

    168 h (średnio) * 12 miesięcy - (26 dni urlopu * 8 h) = 1808
    albo
    168 h (średnio) * 12 miesięcy - (20 dni urlopu * 8 h) = 1856

    Czyli 4 to za mało (nawet nie biorąc pod uwagę zwolnień chorobowych,
    dodatkowych dni - opieki nad dzieckiem i takich tam)

    --
    papkers

  • 4. Data: 2005-01-12 13:27:18
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Skony" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś ma doświadczenie i podpowie jak to prosto obliczyć.

    Ja nie mam doświadczenia w szukaniu i kalkulowaniu portiera, ale jakbym
    miał taka potrzebe to bym poprosił o oferte pare firm "ochroniarskich" i
    nie martwił sie ile osób i jak w to zaangażują.

    vertret

  • 5. Data: 2005-01-12 14:02:27
    Od: "Skony" <s...@w...pl>

> [...]
    > miał taka potrzebe to bym poprosił o oferte pare firm "ochroniarskich" i
    > nie martwił sie ile osób i jak w to zaangażują.

    Właśnie mam porównać koszty portiera z kosztami pracy firmy ochroniarskiej.
    Okazuje się, że firmy ochroniarskie wcale nie są takie drogie. Ciekawe na
    czym oni zarabiają albo ile płacą swoim pracownikom.

    Dziękuję wszystkim za pomoc. Trochę się rozjasniło, trochę w tym czasie sam
    wydumałem i jakoś udało się poskładać konkretne informacje.

    AS

  • 6. Data: 2005-01-12 14:57:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 12 Jan 2005 15:02:27 +0100, "Skony"
    <s...@w...pl> zakodował:

    >Wła?nie mam porównać koszty portiera z kosztami pracy firmy ochroniarskiej.
    >Okazuje się, że firmy ochroniarskie wcale nie s? takie drogie. Ciekawe na
    >czym oni zarabiaj? albo ile płac? swoim pracownikom.

    Marnie płacą i niewiele zarabiają.

    Nie opłaci się na własną rękę zatrudniać ochroniaży, jak masz mieć
    jednego non stop. Jak jeden zachoruje - to zonk. A co, jak w tym samym
    czasie zachoruje 2? Nie masz nikogo na zastępstwo - a firma
    ochroniarska ma zapasy mocy. Do tego przejmuje odpowiedzialność, jak
    np. zostanie coś skradzione - zatrudniając własnych ludzi musisz się
    dodatkowo ubezpieczyć.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2005-01-12 15:33:15
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Wed, 12 Jan 2005 15:02:27 +0100, na pl.praca.dyskusje, Skony napisal(a):

    > Właśnie mam porównać koszty portiera z kosztami pracy firmy ochroniarskiej.
    > Okazuje się, że firmy ochroniarskie wcale nie są takie drogie. Ciekawe na
    > czym oni zarabiają albo ile płacą swoim pracownikom.

    Jest jeszcze kwestia tego czy to faktycznie jest firma ochroniarska i
    pracownicy ochrony (czytaj - pracownicy posiadaja licencje pracownika
    ochrony fizycznej wydawane przez komendanta wojewodzkiego policji) czy
    firma pana Kazia i kilku dziadkow emerytow albo osilkow bez szyi i mozgu z
    z orzeczonym stopniem niepelnosprawnosci (zawsze mnie rozbawialy z jednej
    strony firmy ochroniarskie majace status zakladu pracy chronionej - a z
    drugiej krew zalewala ze takie kurestwo jest w tym kraju mozliwe).

    No i pytanie na jakim poziomie profesjonalizmu Ci zalezy.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 8. Data: 2005-01-12 17:05:33
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Skony <s...@w...pl> zapodał(a):

    > Właśnie mam porównać koszty portiera z kosztami pracy firmy ochroniarskiej.
    > Okazuje się, że firmy ochroniarskie wcale nie są takie drogie. Ciekawe na
    > czym oni zarabiają albo ile płacą swoim pracownikom.

    [...]
    Zewnętrzna firma wyjdzie raczej taniej - a do tego TY się nie przejmujesz niczym - ma
    być pracownik i już.

    ps. powinny wystarczyć 3 osoby (zmiana po 12h).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 9. Data: 2005-01-12 17:23:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 12 Jan 2005 18:05:33 +0100, "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> zakodował:

    >ps. powinny wystarczyć 3 osoby (zmiana po 12h).

    Zapomniałeś o weekendach, świętach, urlopach i, tfu, chorobach.
    Albo 4 - i nadgodziny i liczenie, że nie będą chorować. Albo 5 - wtedy
    spokojna (w miarę) głowa i dorbny zapas siły roboczej.
    Można się bawić w aptekarza i zatrudnić na część etatu - ale znowu nie
    przewidzisz chorób i przy braku wolnych mocy zonk.

  • 10. Data: 2005-01-12 20:56:45
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

> [...]
    czasie sam
    > wydumałem i jakoś udało się poskładać konkretne informacje.

    Ja bym jednak optowal przy wynajeciu firmy ochroniarskiej . Koszty
    realizacji umowy z taka firma to prawie polowa tego co trzeba wyluskac
    na zorganizowanie stanowiska pracy dla portierow. Zwlaszcza czterech +
    zusy i inne srusy.
    Trzeba tylko dobrze sprecyzowac umowe i ma sie swiety spokoj, infoalarm
    na telefon 24h, brak potrzeby tworzenia grafikow, wyliczania nadgodzin,
    dawania urlopow, srania sie z BHP , straszenia przelozonego sadami
    pracy, itd.
    Faktura przelewem raz na miesiac i szlus.
    Polecam. Ja tak zrobilem i jestem zadowolony.

    --
    VomitroN
    " Bron pokoju ! Do ostatniego naboju..."