PracaGrupypl.praca.dyskusje › [REQ] układanie grafiku

  • 1. Data: 2005-01-12 12:04:49
    Temat: [REQ] układanie grafiku
    Od: "Farfotzel" <U...@U...pl>

    Witam!

    Nie wiem, czy dobrze trafiłem, ale moze sa tu również ludzie, którzy zajmują
    sie układaniem grafiku pracy w firmach. Czy dysponujecie moze jakims
    programem do tego, bo mam to szczęście ze na mnie spadła taka rola teraz i
    zabawy w Excelu dla 100 osób troche są męczące.
    Jeśli ktos może mi pomóc i dac namiary na jakieś konkretne programy to
    byłbym wdzięczny.

    Jeśli nie ta grupa to przepraszam i prosze o nakierowanie na właściwą.

    Pozdrawiam

    Farfotzel

  • 2. Data: 2005-01-14 13:44:40
    Temat: Re: Do jafk
    Od: "Farfotzel" <U...@U...pl>

    Nie moge wysłac maila więc odpowiem Ci tutaj:

    Dokładnie cos takiego mam na mysli..
    tylko w mojej firmie (dotyczy to czesci pracujacej z telefonami - taka
    sobie infolinia) wyglada to tak:

    wiekszosc ludzi pracuje w godz. 8.00-23.00
    częśc w systemi trzyzmianowym obejmującym nocki - ale to akurat najmniejszy
    problem z nimi bo to zupelnie odrebna grupka
    w godzinach srodkowych - mniej wiecej od 11-16 najwieksze obłozenie
    ludzmi
    ludzie pozatrudniani na 1, 3/4 i 1/2 etatu
    do tego dochodza zyczenia odnosnie godzin w ktorych nie moga pracowac
    bo duza czesc ludzi to studenci i maja szkole - teraz sesja, egzaminy
    itp (zyczenia w kazdym dniu/tygodniu/miesiacu rózne)
    dodatkowo przypadki losowe jak np urlopy, L4, nagle akcje wymagające
    zmniejdszenia/zwiekszenia liczby ludzi w pracy
    czyli w sumie niesamowicie duza ilośc zmiennych wplywajacych na postac
    grafiku... czyli niezly kosmos ;-)

    jesli chodzi o jakies statystyki to najwazniejsze, ktore mozna by
    wyciagac na biezaco to oblozenie stanowisk w kolejnych polgodzinach no
    i oczywiscie ilosc przepracowanych godzin w przeliczeniu na
    nadgodziny/niedogodziny, urlopy. L4 itp

    jakby cos takiego powstalo bylbym wniebowziety... :)

    pozdrawiam

    Farfotzel