PracaGrupypl.praca.dyskusjeIl osób jest potrzebn aby uzyskać ciągłą pracę przez 365 dni w roku. › Re: Il osób jest potrzebn aby uzyskać ciągłą pracę przez 365 dni w roku.
    From: "Skony" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Il osób jest potrzebn aby uzyskać ciągłą pracę przez 365 dni w
    roku.
    Date: Wed, 12 Jan 2005 15:02:27 +0100

    > Ja nie mam doświadczenia w szukaniu i kalkulowaniu portiera, ale jakbym
    > miał taka potrzebe to bym poprosił o oferte pare firm "ochroniarskich" i
    > nie martwił sie ile osób i jak w to zaangażują.
    >
    > vertret

    Właśnie mam porównać koszty portiera z kosztami pracy firmy ochroniarskiej.
    Okazuje się, że firmy ochroniarskie wcale nie są takie drogie. Ciekawe na
    czym oni zarabiają albo ile płacą swoim pracownikom.

    Dziękuję wszystkim za pomoc. Trochę się rozjasniło, trochę w tym czasie sam
    wydumałem i jakoś udało się poskładać konkretne informacje.

    AS