PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka Praca przez Internet

  • 1. Data: 2005-01-12 13:45:29
    Temat: Jaka Praca przez Internet
    Od: "Achtung" <a...@t...pl>

    Witam!

    W związku z tym, że na kazdym kroku można się spotkać z oszustwem, nie wiem
    czy wierzyć już w ogłoszenia pracy przez Internet.

    Proszę Was, napiszcie, gdzie w internecie można zarobić i na czym. Nie
    chodzi mi o klikanie w banery, lecz o pracę, ktorej poświęce troche czasu, i
    coś zarobie.

    Pozdrawiam,

    Achtung

  • 2. Data: 2005-01-12 14:30:38
    Temat: Re: Jaka Praca przez Internet
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Achtung" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Proszę Was, napiszcie, gdzie w internecie można zarobić i na czym. Nie
    > chodzi mi o klikanie w banery, lecz o pracę, ktorej poświęce troche czasu,

    Prosze bardzo :)

    1. Idziesz na serwisy freelancerskie i walczysz o zlecenia typu tlumaczenie,
    wykonanie www, napisanie aplikacji, zaleznie od tego co umiesz

    2. Robisz strone internetowa, ktora jest tak swietna i ma tyle uzytecznych
    tresci, ze ze wzgledu na ogladalnosc i sciagniecie odpowiedniej grupy
    docelowej zglaszaja sie do Ciebie reklamodawcy chcacy Ci placic za
    zamieszczenie tam swoich reklam, ewentualnie majac taka strone wchodzisz w
    program Google AdWords

    3. Skupujesz ciekawe rzeczy z roznych zrodel lub wykonujesz je i potem
    sprzedajesz drozej na Allegro lub zakladasz sklep internetowy.

    To tylko niektore rzeczy z uczciwych i dajacych dochod, ktore mozna robic na
    Sieci. Maja te wspolna ceche, ze nikt Ci tego nie da - trzeba sie samemu
    zabrac do roboty zamiast czekac na kogos, kto da ogloszenie :)

    I.

  • 3. Data: 2005-01-12 17:29:23
    Od: waldek <waldek20,05@poczta.onet.pl>

    >W zwi?zku z tym, ?e na kazdym kroku mo?na si? spotka? z oszustwem, nie wiem
    >czy wierzy? ju? w og?oszenia pracy przez Internet.
    >
    >Prosz? Was, napiszcie, gdzie w internecie mo?na zarobi? i na czym. Nie
    >chodzi mi o klikanie w banery, lecz o prac?, ktorej po?wi?ce troche czasu, i
    >co? zarobie.
    -----------
    of kros ze mozna -- od 5 lat dzieki netowi nie znam pojecia praca :)
    - juz nawet chyba bym nie byl w stanie isc do roboty w realu :)

    of kors te wszystkie ogloszenia o pracy przez net - to jesli nie jest
    pradziwa potrzeba zdalanego normalnego pracownika czy cos podobnego
    (1/1000 tych ogloszen) to reszta to po prostu MLM - stare jak swiat -
    jedne frajer szuka nastepnego i tyle - kilka pierwszych zarobi nieco
    kasy reszta spoznialskich ja straci

    pozdro
    wald

    Why don't you get in the car? :o)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
    open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
    open your mind : http://www.masskilling.com/
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 4. Data: 2005-01-13 09:39:38
    Od: "madziasz" <m...@r...pl>

    Uzytkownik "waldek" <waldek20,05@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
    ---
    > of kros ze mozna -- od 5 lat dzieki netowi nie znam pojecia praca :)

    a co robisz ze od 5 lat nie znasz pojecia praca?:)

  • 5. Data: 2005-01-13 14:36:47
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    (...cut...)

    > 1. Idziesz na serwisy freelancerskie i walczysz o zlecenia typu
    > tlumaczenie,
    > wykonanie www, napisanie aplikacji, zaleznie od tego co umiesz

    W polsce może też spróbować oferować swoje usługi na temetyczncyh listach
    usenetowych - zzam człowieka, którzy "łapał zlecenia" przez
    pl.hum.tlumaczenia i pl.rec.humor.kabaret. Przynajmniej na początku.
    Osobiscie z servisum freelancerskich znam tylko guru.com....
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2005-01-13 17:57:23
    Od: waldek <w...@p...onet.pl>

    >a co robisz ze od 5 lat nie znasz pojecia praca?:)

    ------- no coz. mowiac ogolnie -- radze sobie :)
    a wprost - po prostu ciagne online biznesiki i wszystko

    pozdro
    wald

    Why don't you get in the car? :o)

  • 7. Data: 2005-01-13 18:49:19
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    madziasz napisał(a):

    > a co robisz ze od 5 lat nie znasz pojecia praca?:)

    Wydaje wygrane w totka pieniądze. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl