PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    From: "Pracodawca X" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Date: Fri, 25 Jul 2003 00:56:11 +0200

    > tylko, ze malo kto widzi, w
    > jaki sposob jego _dobra_ praca przeklada sie na
    > sukces calej firmy.
    > no i czesto wielu zzera zawisc, ze "nie bede lozyl na
    > jego mercedesa".

    ano właśnie. Dochodzimy do sedna - idealnym rozwiązaniem byłoby żeby
    pracodawca znał punkt widzenia pracownika i na odwrót. Sukces całości
    przekłada się na na sukces pracodawcy i jednocześnie sukces FINANSOWY
    pracownika. Ale jak to w życiu bywa - pracownik pracuje sam dla siebie
    (osobiście spotkałem tylko jednego pracownika, który interesował się planami
    firmy i angażował się w jej sukces tak samo jak ja - reszta owszem dążyła do
    sukcesu, po czym żądali 2 tygodnie urlopu, bo się napracowali - wyjeżdżali
    za premie za sukces na wczasy - a firma stała w miejscu... czyli się
    cofała.).

    Jak widzę temat nie zainteresował idealnych pracowników, więc myślę, że w
    tym miejscu można go zakończyć.

    Pozdrawiam pracodawców i wyjątkowych pracowników - a reszty nie.

    Pracodawca X