PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Date: 24 Jul 2003 15:38:13 -0700

    "Pracodawca X" <i...@w...pl> writes:

    > No to narazie pracodawcy notują co mają do zaliczenia...
    >
    > a czy ktoś odważy się na tym "forum" okreslić zadania i obowiązki pracownika
    > (wymagania, które powinien spełniać, co powinien sobą reprezentować, na ile
    > uczestniczyć w rozwoju całej firmy, jakie poświęcenia jest w stanie ponieść
    > dla lepszego bytu.....)

    hm.... ogolne wymagania ja mysle nie beda takie znowu rozne.
    napewno powinno sie tu znalezc:
    - wywiazywanie sie z podpisanej umowy
    - wykonywanie swojej pracy najlepiej, jak sie potrafi i z
    zaangazowaniem, a nie na "odpieprz sie"
    - profesjonalny stosunek do innych wspolpracownikow (tj. branie pod
    uwage jedynie wzgledow zawodowych i stosowanie sie do ogolnie
    przyjetych zasad kultury i wspolzycia spolecznego, umiejetnosc
    uzywania jezyka do rozwiazywania problemow...)

    dobrze by bylo, zeby pracownikowi zalezalo na sukcesie firmy, w ktorej
    pracuje, ale to jest w zasadzie troche truzim - bo przeciez prawie
    kazdy chcialby pracowac w firmie bogatej, placacej duzo swoim
    pracownikom, organizujacej szkolenia etc. tylko, ze malo kto widzi, w
    jaki sposob jego _dobra_ praca przeklada sie na sukces calej firmy.
    no i czesto wielu zzera zawisc, ze "nie bede lozyl na jego mercedesa".

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net