PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Date: Fri, 25 Jul 2003 00:35:26 +0200

    Użytkownik "Pracodawca X" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bfpkoi$s9l$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No to narazie pracodawcy notują co mają do zaliczenia...
    >
    > a czy ktoś odważy się na tym "forum" okreslić zadania i obowiązki
    pracownika
    > (wymagania, które powinien spełniać, co powinien sobą reprezentować, na
    ile
    > uczestniczyć w rozwoju całej firmy, jakie poświęcenia jest w stanie
    ponieść
    > dla lepszego bytu.....)
    >
    > waiting.....

    To przeciez zalezy od stanowiska, rodzaju pracy. poza frazesami nie da sie
    uogolnic.

    Te same cechy moga na jednych stanowiskach byc wada, a na innych zaleta.
    Pieciu pracownikow z duza inwencja i zdolnosciami przywodczymi, majacych
    wlasna koncepcje strategii firmy zebranych w jednym dziale moze rozlozyc
    cale przedsiewziecie. Natomiast ci sami ludzie rozdzieleni jako kierownicy
    osobnych dzialow beda dobrze zarzadzali podleglym personelem.
    Gosc siedzacy w firmie po 16 godzin na dobe moze byc gorszym pracownikiem od
    czlowieka robiacego te sama robote w godzin 8 z racji wiekszego
    zorganizowania i umiejetnosci. Ale szef nie potrafiacy ocenic ich pracy,
    pierwszego bedzie uwazal za szczyt zaangazowania a drugiego za lesera
    wyrywajacego sie do domu punkt 15-a.

    Ogolnie wydaje mi sie, ze wiem, co probujesz przekazac. Akurat dzisiaj
    wywolalem kosternacje wsrod informatykow "podrasowujacych" kompa mojej zony
    w jej prawie budzetowej firmie. Szok i oburzenie wywolala propozycja
    wlozenia mojej prywatnej pamieci, walajacej sie w domu po szufladzie, do
    sluzbowego komputera (niestety...nierealne, tylko gniazda na simy mial),
    poniewaz to zaklad pracy ma dostarczyc sprzet, a jesli nie jest w stanie, to
    pracownik ma sie meczyc i byc mniej efektywnym.
    Rozumiem, zeby propozycja dotyczyla sponsorowania firmy, ale zdumienie i
    prawie agresja z powodu checi czasowego wykorzystania niepotrzebnych czesci
    w celu lepszej pracy?
    krzysztof