PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT - czy pracodawcy nie wiedza czego chca...?

  • 31. Data: 2006-09-03 15:29:12
    Temat: Re: IT - czy pracodawcy nie wiedza czego chca...?
    Od: marek <m...@s...pl>

    Dnia Thu, 31 Aug 2006 08:23:06 +0200, futszaK napisał(a):

    > nie na informatykow tylko na specjalistow od wszystkiego za psie
    > pieniadze
    >
    > na takich zawsze bedzie olbrzymi popyt,gorzej z podażą...

    dokladnie. Mam taki sam problem, ale jak czesto na rozmowie powiem ze za 2k
    netto nie stac mnie pracowac to od razu jestem do skreslenia :(
    Tym sposobem nie znajde zadnej pracy, a jedynie szybciej zmienie profesje
    :)
    I kto tu winien ? Pracownik, pracodawca, czy moze kartofle...?

  • 32. Data: 2006-09-03 16:02:05
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):
    > Jak dokładnie wygląda ten podatek, bo z linka którego podałem wyglądał
    > dziwnie:
    > jest sobie kwota wolna od podatku, 4745 Ł. Czy jak ktoś zarobi 4746, to
    > płaci 474.6 czy 0.1 Ł z okazji wejścia w próg podatkowy?
    > Wyliczenie robiłem przy pesymistycznym założeniu pierwszej opcji, ale
    > sądzę, że jednak druga jest nieco bardziej prawdopodobna.
    >
    > Ile tego zusu jest? (Przypuszczam, że to ubezpieczenie medyczne a nie
    > emerytalne)

    http://www.i-resign.com/uk/financialcentre/tax_calcu
    lator.asp

    --