PracaGrupypl.praca.dyskusje › SLOWNICZEK POJEC czyli OMIJANIE RAF!

  • 1. Data: 2006-08-28 18:02:24
    Temat: SLOWNICZEK POJEC czyli OMIJANIE RAF!
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    oto propozycja listy w sensie OMIJANIA RAF!

    proszę o dopisywanie jak ktoś coś jeszcze ciekawego zauważył

    - ODPORNOŚĆ NA STRES =
    mamy zawalone terminy i totalny BURDEL i szukamy kozla ofiarnego

    - LUB STUDENTÓW OSTATNIKCH LAT =
    szukamy woluntariuszy do zapierdalllannnia za parę sucharków

    - PRACA W MLODYM DYNAMICZNYM ZESPOLE =
    lubimy młode mięsko do przemielenia przez maszynkę i vysranya potem
    (szukamy mlokosow do robienia ich w huyah, mamy gęstą rotację a nie robimy
    nic tak złożonego coby nie było niezastąpionych)

    - WIEK DO 35 LAT =
    mamy totalnie w doopie prawo i kodeks pracy

    - CIEKAWA PRACA =
    to że praca jest ciekawa powinno wystarczyć na tyle, że pensja jest już
    tylko symboliczna

    - DOSTĘP DO NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII =
    pobawienie się zabawkami też przecież kosztuje

    - MOŻLIWOŚĆ DOSKONALENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH =
    mozliwość jest i owszem ale pewności brak

    - OFERUJEMY SŁUŻBOWY TELEFON KOMÓRKOWY =
    to jest cała inwestycja w pracownika na jaką nas stać
    (acha, i jeszcze dorzucamy breloczek z firmowym logo)

    - PRACA W RENOMOWANEJ FIRMIE =
    firma jest renomowana bo znana z częstych ogłoszeń o pracę (patrz "rotacja")

    - MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO =
    "teraz nie zapłacimy wiele, ale jak się będzie pan/pani starał i udowodni,
    że jest pan/pani dobrym pracownikiem to za pół roku...
    wykopiemy pana/nią i przyjmiemy nastepną taką osobę"

    - "po okresie próbnym możliwość umowy na czas nieokreślony" =
    no patrz pan! a takiej możliwości w innych firmach NIE MA!

    - UMOWA O PRACĘ =
    w zasadzie jest taka możliwość ale preferujemy "pensje" w kopercie
    (przynajmniej jako DOPEŁNIENIE do najniższej krajowej)

    - PRACA PEŁNA WYZWAŃ =
    nie wiadomo co będzie dalej

    dobra, na razie wystarczy bo mi się chce spać :P

    --
    Sheer

  • 2. Data: 2006-08-29 06:54:25
    Temat: Re: SLOWNICZEK POJEC czyli OMIJANIE RAF!
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Sheer" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > oto propozycja listy w sensie OMIJANIA RAF!
    >
    > proszę o dopisywanie jak ktoś coś jeszcze ciekawego zauważył

    - PAKIET ŚWIADCZEN ZDROWOTNYCH (lekarz osobisty, stomatolog) -
    co bys nam chlopie nie wykitowal po tygodniu

  • 3. Data: 2006-08-29 06:55:45
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Sheer" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > oto propozycja listy w sensie OMIJANIA RAF!
    >
    > proszę o dopisywanie jak ktoś coś jeszcze ciekawego zauważył

    - WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO DOŚWIADCZENIA I UMIEJETNOSCI =
    juz my Ci uswiadomimy co umiesz i ile jestes wart

  • 4. Data: 2006-08-29 11:45:10
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    DYSPOZYCYJNOŚĆ - posiadanie śpiwora, w którym można przespać się w
    firmie godzinkę pomiędzy darmowymi nocnymi nadgodzinami a rozpoczęciem
    kolejnego dnia pracy.

    MOBILNOŚĆ - pełna MOB-ilizacja do pracy po godzinach, odporność na
    MOB-bing, umiejętność zapieprzania z MOB-pem, używanie własnej komórki
    (MOBILE) w pracy, "la donna e mobile" - umiejętność szybkiej zmiany
    uwagi do kolejnych zadań (sprzątanie, faksowanie, robienie kawy etc.).

    UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE - będziesz tyrał za pozostałych

    PREMIA UZNANIOWA - zupa regeneracyjna co tydzień

    ORIENTACJA NA WYNIKI - praca na akord

    UMIEJĘTNOĆĆ NEGOCJACJI - podpucha. Jeśli udowodnisz nam, że umiesz
    negocjować, to nie licz na tę pracę. Jeszcze byś, nie daj Boże, coś od
    nas wynegocjował.

    ATRAKCYJNY PAKIET SZKOLEŃ -
    (1) pakiet szkoleń - wytłumaczysz nam wszystko to, czego nie wiemy.
    (2) atrakcyjny (dla nas) - potem i tak zrobisz to za nas.

    PAKIET SOCJALNY - w biurze jest nawet kawa.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 5. Data: 2006-08-29 17:10:58
    Od: Marcin Wieczorek <m...@...sygnaturce.pl>

    Sheer napisał(a):
> [...]
    > to jest cała inwestycja w pracownika na jaką nas stać
    > (acha, i jeszcze dorzucamy breloczek z firmowym logo)

    Ja bym to ruzmiał bardziej jako: chcemy cię mieć na sznurku, żeby w
    razie czego wydzwaniać nocami albo w weekendy... względnie żeby łatwo
    było ściągnąć z urlopu ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Marcin
    igor_tcg poslij to na serwer go2 a po kropce pl

  • 6. Data: 2006-08-29 19:49:57
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Irving Washington napisał(a):

    > ATRAKCYJNY PAKIET SZKOLEŃ -
    > (1) pakiet szkoleń - wytłumaczysz nam wszystko to, czego nie wiemy.
    > (2) atrakcyjny (dla nas) - potem i tak zrobisz to za nas.
    (3) a caly pakiet tych szkolen z kasy unijnej za ktore nam zaplacisz
    pierdyliard pln jak od nas bedziesz chcial uciec...
    --
    Q.
    - Ukradli mi samochod...