PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
  • Data: 2003-04-22 19:03:28
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: "AC" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> wrote in message
    news:b83udl$ra2$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Co zrobic?

    O rany ale z ciebie naiwniak.. nie widzisz ze cie najzwyczajniej podpuscili ?
    Przewiduje ze wkrotce cie wywala dobrze jesli nic gownianego nie napisza na
    swiadectwie. Ale i tak w calym wojewodztwie moze nawet w kraju nic juz nie
    znajdziesz. Co to nigdy w Polsce nie pracowales ? Jak sie czujesz na silach
    wez facia na strone i porzadnie mu wpierdol... moze pomoze.