PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
  • Data: 2003-04-22 18:54:07
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: "Rasalhague" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,
    > Dalej nie wiem co zrobic - moze pojde rano do kierownika i poprosze o
    > zmiane miejsca...

    Moze zle gadam, ale w ten sposób okazujesz słabość. Jeżeli poprosisz o
    zmiane miejsca i Ci nie zmienią, a koleś sie o tym dowie, to moze Cię
    podejrzewać, że coś o nim powiedziałeś i zadne tlumaczenie z Twojej strony
    nie pomoze, a ludzie z otoczenia beda przeciwko Tobie, bo w sumie
    kablowałeś.
    To moje zdanie, nie koniecznie dobre.

    Fozdro