PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    From: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Date: Tue, 22 Apr 2003 20:23:14 +0200

    Ludzik zwany Wojciech Wypler, w wiadomosci
    news:b840av$eqm$1@nemesis.news.tpi.pl napisal:
    > Też miałem takie akcje w pierwszych tygodniach pracy, ale
    > potraktowałem to jako... coś naturalnego! jako próbę sił, trochę
    > walkę o terytorium, wpływy, trochę jako próbę podporządkowanie mnie
    > sobie i twardo, stanowczo się stawiałem jednocześnie szukając
    > sojuszników

    Wlasnie wydaje mi sie, ze to nie o marker poszlo tylko to bylo pokazanie
    mi, ze musze sluchac tego jegomoscia.
    Zdaje sie, ze to jest typ czlowieka, ktory nie uznaje sprzeciwow takich
    ludzi, jak ja. Po prostu on cos mowi - ja musze to wykonac bo kazda
    proba sprzeciwu spowoduje u niego bardzo negatywna reakcje. Ja z kolei
    nie znosze ludzi, ktorzy denerwuja sie o byle bzdury i nie pozwalam na
    to, zeby ktos na mnie o takie glupoty krzyczal.

    > Kolesie okazali się potem fajnymi chłopakami, ale
    > wymagało to duuuużo zimnej krwi ode mnie na początku. Teraz w firmie
    > już nie pracuję a z nimi się ciąglę kumpluję. Nie podchodź do faceta
    > jak do kilera, który chce Cię zabić. Rób w pracy swoje i znajdź na
    > dupka jakiś sposób :)))

    No widzisz, mi brakuje tej zimnej krwi bo o ile moge sie takiemu
    gosciowi sprzeciwic to pozniej troche kiepsko sie czuje psychicznie i
    nie znosze przebywania w odleglosci 2m od tego czlowieka przez pol
    dnia...

    Dalej nie wiem co zrobic - moze pojde rano do kierownika i poprosze o
    zmiane miejsca...
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.