PracaGrupypl.praca.dyskusje › Helpdesk/Admin w Wa-wie ile zarabia?

  • 1. Data: 2002-09-11 15:54:10
    Temat: Helpdesk/Admin w Wa-wie ile zarabia?
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Witam!
    Z nieba spadła mi propozycja pracy w Wa-wie na stanowisku
    administartor/helpdesk. Stanowisko może wydawać się dziwne więc postaram się
    je troszkę opisać.
    - Po pierwsze muszę mieć własną działalność.
    - Praca jest w jakiejś "bardzo ciekawej firmie z przyszłością" i polega na
    administrowaniu sieci pod Win (na razie nie wiem niestety jakim)+helpdesk
    gdy coś padnie, ewentualnie wezwanie kogoś kto się na tym zna
    - Pracodawcą nie jest bezpośrednio ta firma, tylko firma z zewnątrz, która
    się zajmuje sieciami (kładzenie kabelków, instalacja oprogramowania,
    administracja)
    - jestem mgr inż. po FTIiMSie na PŁ, dotąd pracowałem głównie jako
    programista (Access, PHP, MySQL) - około 1,5 roku, troszkę dorabiałem z
    doskoku jako helpdesk (tzn. składałem kompy dla firmy, naprawiałem gdy coś
    się zepsuło), ale też trochę zajmuje się administrowaniem sieci (tyle że pod
    Linuchem) -od pół roku. Znam Delphi, troszkę Oracla i parę innych rzeczy
    (jak to po Politechnice).
    No własnie i ile mogę za to zawołać? Dowiedziałem się o 6k pln + VAT. Czy to
    realne zarobki? Z drugiej strony słyszałem o 3k pln. ale i o 8k
    Z góry dzięki za wszelkie info.
    Tytus
    "Gdybyś miał wszystko, gdzie byś to pomieścił?"

  • 2. Data: 2002-09-11 16:14:05
    Temat: Re: Helpdesk/Admin w Wa-wie ile zarabia?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <alnp27$c3t$1@news2.tpi.pl> Tytus napisał(a):
> [...]
    > No własnie i ile mogę za to zawołać? Dowiedziałem się o 6k pln + VAT. Czy to
    > realne zarobki? Z drugiej strony słyszałem o 3k pln. ale i o 8k

    Wow, od kogo słyszałeś o 6-8k (nawet przed podatkami) dla helpdesku z umiejętnością
    konfigurowania windowsów? Wszyscy moi znajomi rzucą dotychczasowe roboty i popędzą do

    Warszawy. :) Raczej te 3k jest realną kwotą (minus dochodowy minus ZUS minus
    zdrowotne, jak to przy działalności, czyli jakieś niecałe 2k na łapę).

    IMHO dokonujesz jednak downgrade'u swojej kariery zawodowej, chyba, że ta firma się
    szybko rozwija i daje szansę na dobre usadzenie się i wrośnięcie w nią jako 'speca od
    informatyki', a w przyszłości ew. jakiegoś IT managera itp. Oczywiście jeśli nie
    możesz znaleźć innej pracy, to zupełnie inna śpiewka...
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-09-11 18:48:10
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Samotnik napisał:
[...]

    Wiesz, ja wiem o jednym takim stanowisku, w zasadzie zbliżonym - helpdesk +
    admin LAN, wszystko pod produktami MS. Nieduża firma, fundusz inwestycyjny,
    z kapitałem zza ocenau, zatrudniająca dosłownie kilkanaście osób. Człowiek
    zarabia 3k brutto. Tyle że dolarów. Po prostu wszystko zależy jak się trafi.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... 14 years that are gone forever

  • 4. Data: 2002-09-11 19:19:24
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <s...@w...underley.eu.org> Daniel Podlejski
    napisał(a):
> [...]
    > zarabia 3k brutto. Tyle że dolarów. Po prostu wszystko zależy jak się trafi.

    Taaa... Grunt to się znaleźć we właściwym czasie w odpowiednim miejscu, jak to
    powiada jeden mój znajomy, który pracował rok temu w WTC... :)
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-09-11 20:53:04
    Od: "eTerNity" <p...@N...studentadventure.pl>

    Samotnik wrote:
> [...]

    Z programisty na admina to raczej nie jest downgrade.
    Sadze tak porownujac stawki za h moje (admina) i kolegow programistow.

    --
    pozdrawiam
    eTerNity

  • 6. Data: 2002-09-12 05:40:02
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

> [...]
    jak to
    > powiada jeden mój znajomy, który pracował rok temu w WTC... :)

    To powinno byc zabawne?

    pozdr.
    artur

  • 7. Data: 2002-09-12 06:46:40
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    Lamerski OE w wiadomości news:alo6tc$ou4$1@julia.coi.pw.edu.pl, pokazał
    że eTerNity napisał(a):

    > Z programisty na admina to raczej nie jest downgrade.
    > Sadze tak porownujac stawki za h moje (admina) i kolegow programistow.

    za rpzeproszeniem ale helpdesk to troche nie za bardzo administrator -
    zalezy co sie rozumie pod pojeciem administratora.

    --
    Tomasz Onyszko - t...@f...net.pl
    http://www.winsecurity.pl;

  • 8. Data: 2002-09-12 07:50:37
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <alo6tc$ou4$1@julia.coi.pw.edu.pl> eTerNity napisał(a):

    > Z programisty na admina to raczej nie jest downgrade.
    > Sadze tak porownujac stawki za h moje (admina) i kolegow programistow.

    Hmmm, IMHO określenie 'admin' to chyba coś więcej niż naprawianie kilku windowsów w
    lanie...
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 9. Data: 2002-09-12 07:51:04
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <alp9bi$1s65ih$1@ID-135118.news.dfncis.de> kerbi napisał(a):
    > jak to
    >
    > To powinno byc zabawne?

    Nie, to sama prawda.
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 10. Data: 2002-09-12 08:08:44
    Od: "eTerNity" <p...@N...studentadventure.pl>

    Tomasz Onyszko wrote:
> [...]

    Oczywiscie.
    Zalozylem, za kolega o ktorym jest mowa, bedzie
    administratorem, a czesem pomoze jakiesus uzytkownikowi.

    Przy takich obowiazkach uwazam, ze w sredniej wielkosci firmie
    dostanie wiecej. A poza tym, jesli bedzie osoba odpowiedzialna
    za modernizacje i wdrazanie nowych rozwiazan, bedzie mial raczej szersze
    w branzy IT niz programista. Co za tym idzie wieksze mozliwosci
    awansu/zmiany
    stanowiska.

    A nawet jesl bedzie z niego helpdesk, ktory czasem dolozy jakies konto
    to z moich doswiadczen wynika ze dostanie i tak wieksza stawke godzinowa
    niz programista.

    --
    pozdrawiam
    eTerNity