PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Ile zarabia sekretarka/asystentka w branży ubezpieczeniowej?

  • 1. Data: 2002-09-11 13:51:09
    Temat: Re: Ile zarabia sekretarka/asystentka w branży ubezpieczeniowej?
    Od: "mmkk" <m...@w...edu.pl>

    "Angel" <s...@g...pl> wrote in message
    news:alngup$i8g$1@news.gazeta.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczów :-)
    >
    > Może mi ktoś udzielić informacji,

    ok. 2000 netto, ale musi znać bardzo dobrze excela, do robienia zestawień.

  • 2. Data: 2002-09-11 15:13:59
    Temat: Re: Ile zarabia sekretarka/asystentka w branży ubezpiecz
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

    Użytkownik "mmkk" <m...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

    > ok. 2000 netto, ale musi znać bardzo dobrze excela, do robienia zestawień.

    ROTFL ;-)
    wyczerpujaca i wiarygodna informacja

    --
    Pafelek

  • 3. Data: 2002-09-12 13:24:17
    Od: "mmkk" <m...@w...edu.pl>

    "Pafelek" <e...@p...wp.pl> wrote in message

    > Użytkownik "mmkk" <m...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL ;-)
    > wyczerpujaca i wiarygodna informacja
    >
    > --
    > Pafelek

    A jakiej odpowiedzi się spodziewasz??? Może o firme, doskładne staniowisko i
    jej nazwisko?? Tyle zarabia moja kobieta, która jest asystentką w firmie
    ubezpieczeniowej. Do jej głównych obowiązków należy przygotowywanie raportów
    ze sprzedaży. Robi to w Excelu.

  • 4. Data: 2002-09-12 13:36:13
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

> [...]
    > jej nazwisko?? Tyle zarabia moja kobieta, która jest asystentką w firmie
    > ubezpieczeniowej. Do jej głównych obowiązków należy przygotowywanie

    to pisz wyraznie, ze to konkretny przyklad ;) zwlaszcza, ze nawet nie
    podajesz orientacyjnie gdzie i z jakim doswiadczeniem, rownie dobrze mozna
    udzielic informacji: 1000 netto albo 8000 netto

    --
    Pafelek

  • 5. Data: 2002-09-12 16:10:17
    Od: "mmkk" <m...@w...edu.pl>

    > Użytkownik "mmkk" <m...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

    > raportów
    >
    > to pisz wyraznie, ze to konkretny przyklad ;) zwlaszcza, ze nawet nie
    > podajesz orientacyjnie gdzie

    Duża firma... nie polska.

    >i z jakim doswiadczeniem,

    roczne w innej firmie całkowicie innej branży.

  • 6. Data: 2002-09-13 13:01:39
    Od: "pomme" <p...@i...pl>

    ja mam wiecej i nie robie prawie nic w excelu:-) ale za to nie ma dla mnie
    rzeczy niemozliwych:-)

  • 7. Data: 2002-09-16 06:18:50
    Od: "Tygrysek" <t...@n...com.pl>

    JA NIE ROBIĘ ZA DUŻO JAKO SEKRETARKA, A KOMPUTERA UŻYWAM TYLKO NA POTRZEBY
    WŁASNE..., Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NIE KORZYSTAM :)
    PO 1,5 ROKU PRACY TUTAJ ZARABIAM 1400 NETTO

  • 8. Data: 2002-09-16 16:06:35
    Od: "mmkk" <m...@w...edu.pl>

    Nie krzycz...