PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiedy na emeryturę ?????

  • 1. Data: 2002-09-11 11:24:19
    Temat: Kiedy na emeryturę ?????
    Od: "Andrzej" <b...@p...onet.pl>

    Witam !!!!!

    Moze ktos wie na grupie na ten temat :
    Mianowicie mam przepracowane 25,6 lat ( wszystko w warunkach szkodliwych )
    wiek moj to 42 lata, firma upadla jestem zwolniony z par. 7a.
    Pobieram teraz zasilek dla bezrobotnych 120%.( jeszcze 6 razy )
    Pytanie ????
    W jakim wieku na terazniejsze przepisy nabywa sie prawa do emerytury ?????
    Ile lat trzeba miec przepracowane aby nabyc prawo do emerytury ?????
    Reasumujac jezeli nie znajde pracy ( W Grudziadzu jest 32% bezrobocie ) co
    jest raczej pewne to jezeli skonczy mi sie zasilek kiedy i czy wogole bede
    mogl sie ubiegac o emeryture ???
    Pozdr Andrzej