PracaGrupypl.praca.dyskusje › co to za firma ?

  • 1. Data: 2002-09-11 14:43:34
    Temat: co to za firma ?
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

    witam,

    czy ktos slyszal lub mial stycznosc z firma The Sign z Poznania ?
    firma podobno jest wydawca ekskluzywnego magazynu dot. pracy
    i poszukuje kilku osob zwiazku z planowana ekspansja -
    podali skr. pocztowa a na aplikacje podowiadaja tylko e-mailem....

    co o tym myslec, warto wysylac aplikacje ?

  • 2. Data: 2002-09-11 15:55:57
    Temat: Re: co to za firma ?
    Od: "remekr" <r...@g...pl>

    Widziałem to ogłoszenie i myślę, że jest to LIPA.

  • 3. Data: 2002-09-11 21:49:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > co o tym myslec, warto wysylac aplikacje ?

    Jesli m,ail jest w ich wlasnej domenie sprawdz w www.dns.pl - bnedzie
    siedziba ;) Jak w mieszkaniu - daj sobie spokoj

  • 4. Data: 2002-09-12 08:28:04
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

    > Jesli m,ail jest w ich wlasnej domenie sprawdz w www.dns.pl - bnedzie
    > siedziba ;) Jak w mieszkaniu - daj sobie spokoj

    problem w tym, ze podali tylko nr skrytki pocztowej,
    brak adresu e-mail w ogloszeniu, nie moge tez znalesc
    tej firm na stronach panoramy firm.....jednym slowem - sciema

  • 5. Data: 2002-09-12 23:02:06
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    c...@p...gazeta.pl (chlodny_) wrote in <alpja8$os5$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >problem w tym, ze podali tylko nr skrytki pocztowej,
    >brak adresu e-mail w ogloszeniu, nie moge tez znalesc
    >tej firm na stronach panoramy firm.....jednym slowem - sciema

    Dokladnie.
    Daruj sobie ! Strata czasu...

    W.