PracaGrupypl.praca.dyskusje › Helpdesk/Admin w Wa-wie ile zarabia?

  • 21. Data: 2002-09-19 10:00:27
    Temat: Re: Helpdesk/Admin w Wa-wie ile zarabia?
    Od: Voyteck <v...@t...net.pl>

    On 2002-09-13 16:08, while getting another beer from the fridge I saw a
    little yellow card, on which AndrzejW wrote:
    > "Tytus" <m...@w...pl> wrote in message
    > Często niestety firmy wol? zapłacić dziesi?tki tysięcy firmom
    > outsourcingowym, zamiast wykorzystać własnych pracowników - IMHO chore - ale
    > tak bywa.

    Dlaczego chore ?
    Postaw sie na pozycji odoby odpowiedzialnej za IT:
    - jesli cos sie walnie - nie jego d... jest kopana - kopie sie firme
    swiadczaca uslugi outsourcingowe
    - nie trzeba szkolic swoich pracownikow - place za to, aby miec
    pracownikow juz przeszkolonych
    Same plusy... A jezeli chodzi juz o te dziesiatki tysiecy - uwierz mi -
    niejedna analiza wykazala, ze koszty wynajecia firmy outsourcingowej sa
    duzo mniejsze od utrzymania wlasnych pracownikow...

    Voyteck