PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
    From: "cis_fun" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Date: Wed, 4 Dec 2002 22:01:34 +0100

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A czemu zamiast handlowiec lub kłamca [(c) T. Pratchett] piszą 'account
    > manager czy też 'inżynier sprzedaży'?

    No i tutaj sie grubo mylisz. W kazdym badz razie ja tak uwazam. Zwykly
    handlowiec, klamca to osoba, ktora mozna spotkac na ulicy np. ze szczoteczka
    do zebow, czy tam pasta do zebow. W duzych firmach przykladowo
    Teleinformatycznych sa ludzie odpowiedzialni za sprzedaz produktow pomimo
    tego, ze dzialanoscia firmy nie jest prowadzenie "sklepu". Firmy maja
    zatrudnone specjalisto d/s sprzedazy, ktorzy kontaktuja sie z innymi firmami
    oferujac im swoj produkt. Jesli gosciu bedzie klamal albo glowno wciskal, to
    firma bardzo szybko moze stracic renome. Takze w niektorych przypadkach inz
    sprzedazy jest osoba bardzo odpowiedzialna. To nie jest zwykly handlowiec,
    akwizytor. Ale to jest moja opinia. Moze ktos sie nie zgodzic

    Pozdrowienia
    (na pewno nie iz sprzedazy,. ani handlowiec ani itp)