eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
  • Data: 2002-12-05 17:27:22
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
    >
    > HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
    >
    > PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
    >
    > Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
    >
    > wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
    > belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
    > senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem helpdesk/admin.

    a ile za to placa? przynajmniej srednia pensje w okolicy?
    i czy to rekruterzy, ktorych ogloszen (przynajmniej w Europie w zdecydowanej
    wiekszosci) nie nalezy brac powaznie czy firmy potrzebujace tych ludzi?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1