eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
  • Data: 2002-12-06 07:23:16
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:aso29q$bqr$1@news.gazeta.pl...
    > > Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
    > >
    > > HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
    > >
    > > PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
    > >
    > > Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
    > >
    > > wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
    > > belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
    > > senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
    helpdesk/admin.
    >
    > a ile za to placa? przynajmniej srednia pensje w okolicy?
    > i czy to rekruterzy, ktorych ogloszen (przynajmniej w Europie w
    zdecydowanej
    > wiekszosci) nie nalezy brac powaznie czy firmy potrzebujace tych ludzi?
    >
    cen nie podawano, rekruter byl jeden, nie pamietam jaki, reszta to
    ogloszenia firm - machnij sie tam i obadaj. pozdr
    /p


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1