PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
  • Data: 2002-12-04 22:25:09
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "cis_fun" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Marzenia... Każdy kłamca najpierw klientowi opowiada nie wiadomo co, a
    > potem technicy za friko robią to, co on nakłamał.

    Nie zgadzam sie. A teraz podam Ci przyklad i pewnie zgodzisz sie ze mna.
    Pracujesz w firmie teleinformatycznej jako inz sprzedawca czy jak kto woli
    spec do spraw sprzedazy. (w/g mnie ta pierwsza nazwa nie powinna byc
    uzywana). Zawarles umowe z inna firma na sprzedaz ich produktow.A takduzo
    firm robi. Od malych "kurnikow" poprzez wielkich monopolistow. Zalozmy ze
    ta druga firma to Cisco lub Lucent Technologies. Dostales wlasnie od firmy
    nowy router i dokumentacje do niego. Zapoznajesz sie z jego parametrami,
    mozliwosciami itp.
    Dzwonisz do innych firm oferujac kupno routera nowej generacji. Mozesz sobie
    rozne kity wciskac tym firmom, ze ten router jest nieziemsko-boski, ze ma
    5000 interfesjow, ze ma 2^9999 MB RAM i tym podobne, i na pewno firma Cisco,
    czy Lucent Technologies nie bedzie za Twoje klamstwa produkowac nowego
    (utopijnego) routera. Nawet gdybys powiedzial, ze router ma 5 interfejsow
    WAN podczas gdy ma 4. Cisco nie tknie nawet palcem, malo tego moga rozwiazac
    umowe z Toba. A Twoja firma co ???. Okaze sie, ze jest klamca, a glownym
    zrodlem jest specjalista do spraw sprzedazy. Dalej nie musze Ci pisac, ze
    zmartwilbys premiera L.M. zwiekszeniem stopy bezrobocia.

    Wnosek

    handlowiec handlowcowi nie równy.