eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
  • Data: 2002-12-05 23:53:05
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:aso29q$bqr$1@news.gazeta.pl...
    > > Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle
    > >
    > > HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia
    > >
    > > PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)
    > >
    > > Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000
    > >
    > > wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
    > > belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
    > > senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem
    helpdesk/admin.
    >
    > a ile za to placa? przynajmniej srednia pensje w okolicy?

    10-16$, czyli znacznie ponizej krajowej. Do tego nieraz dochodza benefity i
    zadanie bycia dyspozycyjny 7/24h

    > i czy to rekruterzy, ktorych ogloszen (przynajmniej w Europie w
    zdecydowanej
    > wiekszosci) nie nalezy brac powaznie czy firmy potrzebujace tych ludzi?

    Firmy potrzebujace na gwalt, co nie dziwi za taka pensje...



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1