eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
  • Data: 2002-12-05 16:25:06
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    news:asnthb$feg$1@news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:asktpd$iai$1@news.onet.pl...
    > >
    > > "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    > > news:askrap$ejj$1@news.tpi.pl...
    > > >
    > > <cut>
    > > > Mi nie chodzi o to. Chodzi o to ze kwalifikacje i zakres adminow w
    > naszym
    > > > kraju wedlug ogloszen zadko przekracza kwalifikacje pracownikow dzialu
    > > Help
    > > > Desk.
    > >
    > > Wg ogloszen? Proponuje poczytac sobie www.cwjobs.co.uk i zobaczyc jakie
    > tam
    > > sa ogloszenia i co trzeba umiec i porownac z tym co dzieje sie u nas.
    Maja
    > > polowe tego co my. A administrator ma w ogole luz, bo koncentruje sie na
    > > konkretnej np bazie danych i nie interesuja go jakies inne pierdoly.
    >
    > Ja przeszukiwalem www.monster.com
    >
    Ok, az zerknalem na USA w monsterze. Przyklady wymagan:

    Admin W2000 - wymagania: SQL2000, IIS, Cluster na windzie, troche Oracle

    HelpDesk Analyst - MsOffice (sic!) i 2 lata doswiadczenia

    PC Tech - familiar witch tcp adresses (sic!)

    Network Admin/Helpdesk - 2+ i XP/2000

    wszedzie oczywiscie customer skills i communication skills, czyli typowy
    belkot. Ot i ich wymagania. Cos sie zaczyna dziac przy stanowiskach typu
    senior administrator. Te 4 to przypadkowo wybrane pod katem helpdesk/admin.

    pozdr
    /p


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1