eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.ipartners.pl!ne
    wsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Date: Wed, 4 Dec 2002 14:36:44 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <asl3ts$jrv$1@news.gazeta.pl>
    References: <asjn4b$h0$1@news.tpi.pl> <ask7j7$ah7$1@news.tpi.pl>
    <askrap$ejj$1@news.tpi.pl> <asktpd$iai$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.7.32.99
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.gazeta.pl 1039012604 20351 172.20.26.236 (4 Dec 2002 14:36:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Dec 2002 14:36:44 +0000 (UTC)
    X-User: usenetgazeta
    X-Forwarded-For: lake-fw.lakecommunications.com, proxy
    X-Remote-IP: 195.7.32.99
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:65545
    [ ukryj nagłówki ]

    >Reszta byla tak wasko
    > wyspecjalizowana, ze nawet nie ma o czym mowic.
    itd

    przyznam ze pare lat temu dla mnie tez to bylo smieszne, ale teraz widze ze
    to wlasnie oni sa wygrani, gdyz...
    1)waska specjalizacja bierze sie z wasko wyspecjalizowanego nauczania
    wyzszego - zdecydowanie krotszego niz w Polsce (pomijajac Niemcy oczywiscie).
    Taki 21-22 letni absolwent nie umie duzo (a ile umie 21-22 letni student w
    Polsce?) - idzie do pracy i robi jedna rzecz, w ktorej po jakim czasie robi
    sie specjalista. W wieku gdzy my konczymy studia on juz wie czy chce dalej to
    robic, czy wybrac jakies uzupelniajace studia, czesto jest bardzo wysoko w
    hierarhii.
    Jako absolwent nie musi sie martwic ze trzeba utrzymac rodzine (co budzi
    wiele frustracji wsrod mlodych w naszym kraju) itp, moze zarabiac grosze
    przez pierwsze lata.
    2)w czasie kryzysu nikt nie zatrudnia ludzi zeby ich szkolic (niewazne ze
    maja podstawy i szybko sie ucza), do kazdego zadania mozna zatrudnic na
    krotki czas kilka niezaleznych osob - taki sposob zatrudnienia zaczyna
    dominowac (oczywscie zawsze pewna grupa firm zawsze bedzie miala przede
    wszystkim stalych pracownikow)
    3) kryzys nowych technologii w Irlandii jest zdecydowanie bardziej odczuwalny
    niz w Polsce (dominujacy przemysl) - ale wcale nie ma duzego bezrobocia wsrod
    technologow/informatykow - duza czesc zwyczajnie sie przekwalifikowala/robi
    studia uzupelniajace czy w innych dziedzinach, duza czesc rozjechala sie po
    swiecie - przeciez to sa mlodzi ludzie przez 30 z duzym (< 8 lat)
    doswiadczeniem zawodowym.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1