PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Date: Wed, 4 Dec 2002 13:10:01 +0100

    Użytkownik "rafal" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ask7j7$ah7$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > gdy admin to jednosobowe stanowisko w frimie to jest all czyli :
    >
    > admin
    > helpdesk
    > grafik
    > webmaster
    > elektryk*
    >
    > takie jest zycie poprostu Adam Słodowy ,

    Mi nie chodzi o to. Chodzi o to ze kwalifikacje i zakres adminow w naszym
    kraju wedlug ogloszen zadko przekracza kwalifikacje pracownikow dzialu Help
    Desk. Np. w wielu ogloszeniach w US jest tak ze Help Desk powinien miec 2+
    experience kilka certyfikatow, znajomosc citrixa(oczywisicie certyfikat),
    cisco(certyfikat) i paru jeszcze innych rzeczy. U nas taki koles to juz
    admin ze hej.
    A i zauwazylem ze u nich wiekszosc biega na oprogramowaniu M$. Do tego
    zarobki takie sobie. Od 10$ za godzine plus benefity do 30. Choc blizej tych
    wyzszych stawek jest w takich ciekawych miejscach jak Alaska :), nie
    wspominajac ze jest ich malo