eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
  • Data: 2002-12-04 12:25:00
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: GL <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 4 Dec 2002 13:13:04 +0100, "lajkonik"
    <l...@l...de> wrote:

    >pracowac za grosze w firmie ktora zainwestuje w Twoje certyfikaty.

    generalnie problem jest jeden - tzw. 'dyspozycyjność'. Jeśli zgodzę
    się na pracę na etacie, za najniższą krajową lub okolice, to
    oczywistym jest, że się z tego nie utrzymam. Muszę dorabiać na boku,
    co takie trudne w sumie nie jest - szkolenia on-site'owe i otwarte -
    nieregularnie, ale jednak można zarobić i to jakieś sensowne
    pieniądze. Ale żeby to robić, to trzeba mieć czas i stabilną sytuację
    na etacie - żeby się nie okazywało nagle, że w czasie kiedy mam
    wykonać jakieś zlecenie, muszę siedzieć w pracy do 20 i robić jakąś
    zupełnie bzdurną i niepotrzebną robotę, bo tak sobie ktoś zażyczył.
    Konflikt interesów niestety...

    A okres utrzymywania się z jednej pensji skończył się chyba
    bezpowrotnie.... Efekt 'polityki prorodzinnej' Buzka... Doktryna
    główna tejże polityki: "Doprowadzić do sytuacji, by nikt nie był w
    stanie utrzymać się samodzielnie, i musiał się żenić/wychodzić za mąż,
    by dało się przeżyć z 2 pensji' ;-)

    GL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1