eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
  • Data: 2002-12-04 12:10:01
    Temat: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "rafal" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ask7j7$ah7$1@news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > news:asjn4b$h0$1@news.tpi.pl...
    > > Tak sobie ostatnio przegladam oferty w pracy w US i patrze, ze wiekszosc
    > > naszych adminow wykonuje robote pracownikow Help Desk. Juz dawno to
    > > podejrzewalem, tylko czemu u nas nie nazywa sie tego po imieniu(czyli
    > > technik/helpdesk), tylko brzmi dumnie administrator czegos tam.
    > >
    > gdy admin to jednosobowe stanowisko w frimie to jest all czyli :
    >
    > admin
    > helpdesk
    > grafik
    > webmaster
    > elektryk*
    >
    > takie jest zycie poprostu Adam Słodowy ,

    Mi nie chodzi o to. Chodzi o to ze kwalifikacje i zakres adminow w naszym
    kraju wedlug ogloszen zadko przekracza kwalifikacje pracownikow dzialu Help
    Desk. Np. w wielu ogloszeniach w US jest tak ze Help Desk powinien miec 2+
    experience kilka certyfikatow, znajomosc citrixa(oczywisicie certyfikat),
    cisco(certyfikat) i paru jeszcze innych rzeczy. U nas taki koles to juz
    admin ze hej.
    A i zauwazylem ze u nich wiekszosc biega na oprogramowaniu M$. Do tego
    zarobki takie sobie. Od 10$ za godzine plus benefity do 30. Choc blizej tych
    wyzszych stawek jest w takich ciekawych miejscach jak Alaska :), nie
    wspominajac ze jest ich malo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1