PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp Desk = Network Administrator?? › Re: Help Desk = Network Administrator??
    From: GL <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Help Desk = Network Administrator??
    Date: Wed, 04 Dec 2002 12:43:54 +0100
    Sender: p...@o...pl@s21.zabrze.net.pl

    On Wed, 4 Dec 2002 09:33:29 +0100, "lajkonik"
    <l...@l...de> wrote:

    >Nie przeszkadza mi to jednak wrocic do domu i pracowac dalej dla kolejnego
    >pracodawcy

    he he he.. skąd ja to znam - w tej chwili motam się między chyba 4
    różnymi firmami (chyba, bo w 2 przypadkach jestem 'podnajmowany' przez
    kilka kolejnych)... Wszystko oczywiście na lipne umowy o dzieło
    (zlecenia podlegają jak nic pod umowę zlecenie, ale pracodawcy na
    hasło 'zus' dostają palpitacji). Oczywiście sumaryczne dochody nijak
    nie uzasadniają założenia samodzielnej działalności (gdyby nie to, już
    dawno bym to zrobił). Jak długo tak można ??? (w sumie to wiem jak
    długo: do pierwszego wypadku i wizyty w szpitalu)

    >tym samym mam prace stala,

    lucky bastard ;-)

    >sie ucze, rozwijam, inwestuje w sprzet i soft, staram sie zdobyc inne,
    >odmienne od umiejetnosci informatycznych zajecia (zeby nie ugrzeznac w
    >przypadku kryzysu).

    z tym jest tylko jeden problem - certyfikaty sporo kosztują (co nikogo
    nie dziwi), ale skąd brać kasę na taki 'luksus', skoro wynagrodzenia
    za pracę ledwo starczają na życie ?.

    GL