PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych › Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    From: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gwiazdorskie kontrakty dziennikarzy telewizyjnych
    Date: Sun, 18 Apr 2004 10:56:15 +0200

    MC wrote:

    > Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    > wiadomości news:c5t6os$p6t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > (1

    > utrata

    > Tygodnia. Te 29 minut to koło 1/8 całości.

    No, to w takim razie skoro to 1/8 czasu, to już jest całkiem sporo. Ale
    i tak myślę, że na tytuł koronowanego prekursora niegolądania telewizji
    - jeszcze poczekam.

    > Samotność prekursora....

    He, he ...

    > Jak już jesteśmy przy statystyce, dużo jest takich?

    To zależy gdzie ucho przyłożyć. Ja długi czas robiłem za ziutka
    informatycznego od wszelakich przypadków, łącznie z beznadziejnymi, ale
    głównie w sprawach firewallowo-routerowych, tudzież internetowych. Teraz
    pracuję w firmie, która podobno ma jakąś rekrutację - ale nadal jest to
    samo plus tryby machiny, która wymusza zwalanie na nas
    odpowiedzialności, za to że taka czy inna pani czy pan "nie mógł
    normalnie pracować". Ja osobiscie jestem za architekturą typu LTSP czy
    innego rodzaju terminalowe sprawy. Luzer ma do dyspozycji tylko to co mu
    niezbędne, a jak będzie niegrzeczny, to ma do dyspozycji kalkulator jako
    shella, żeby sobie mógł policzyć w spokoju ile kosztują jego fanaberie.

    Bić luzera ! Za ryj, ryjem do kibla i powtórka, do skutku.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz