PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 131. Data: 2006-07-27 07:41:41
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "Mariusz.Dziesz" <W...@w...pl>

    Dnia 26.07.2006 jaQbek <j...@s...eu> napisał/a:

    > Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Siedzi Żyd pod drzewem i pasie krowę. I widzi, jak jego sąsiad wypasa 100 krów.
    > I modli się: "Boże spraw, bym i ja mial 100 krów"
    > Siedzi Polak pod drzewem i pasie krowę. I widzi, jak jego sąsiad wypasa 100
    > krów. I modli się: "Boże spraw, by mu te 100 krów zdechło".

    Tylko ,że jego bardziej gryzie ,skąd to oni maja na te merole ;)
    Gdyby znał scieżke dojścia do merola,to pewnie by go tak nie gryzło

    --
    ===
    [GG 2483471 hex 25E50F] bombiarz samobójca

  • 132. Data: 2006-07-27 07:44:33
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik januszek <j...@p...irc.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@l...eu.org...

    > Liczysz tylko koszt paliwa. Kiedy dolozysz do tego wydatki zwiazane z
    > zakupem i utrzymaniem pojazdu, do ktorego to paliwo jest potrzebne to
    > juz tak rozowo nie bedzie.

    Chyba nie mowisz powaznie.

    http://londynek.net/buysell/ad?ad_id=23776
    http://londynek.net/buysell/ad?ad_id=23518
    http://londynek.net/buysell/ad?ad_id=23409

    Ile w Polsce musisz wydac minimalnych na takiego zloma? Utrzymanie auta
    to tez jest jakas czesc jednej wyplaty, a nie tak jak u nas polowa
    minimalnej.

    Laris

  • 133. Data: 2006-07-27 07:48:08
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik Hikikomori San <h...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:4...@g...pl...

    > A potem jest problem cywilizacyjny -- otylosc. 80-kilogramowi
    > 11-latkowie, 40-letni zawalowcy. ;)

    O, widzisz jeszcze jedno nastepstwo groszowych plac ;)

    Laris

  • 134. Data: 2006-07-27 07:49:16
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 135. Data: 2006-07-27 08:19:58
    Temat: Re: Odp: Gwarantowane 1400*
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    januszek wrote:

    > Tyle, że to prawda. Dokładnie w tym kierunku idziemy.

    No nie do końca, specjaliści na Ukrainie czy w Rosji zarabiaja wiecej
    niz u nas - przyklad - lekarze... Dodatkowo zycie tam jest tansze...
    Wiec ja nie bylbym takim optymista, ze jak wyjada od nas ludzie to
    przyjda u nas pracowac ci ze wschodu.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 136. Data: 2006-07-27 08:24:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:
    > Laris napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Dobra. 3-pokojowe mieszkanie - 370 zł / m-c. Ile w UK?

    Napisz jeszcze ze najpierw je kupiles.... bo tak dolicz np w wa-wie te
    2000 odstepnego.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 137. Data: 2006-07-27 08:27:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    jaQbek wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ea7lv2$vfp$1@news.onet.pl...
    > Średnia krajowa to coś ok. 2500 brutto. Dla wielu z nas są to pieniądze
    > śmieszne - ilu i ile zatem musi zarabiać, skoro ta średnia jest tak niska ?

    Smieszne dla kogo? Czyzby szanowny pan patrzyl przez pryzmat wielkiej
    wiochy?

    A przecietna to ok 1200 czyli polowa - jak w krajach 3-ciego swiata.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 138. Data: 2006-07-27 08:29:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > Ale przecież nie ma obowiazku pracy za 1400. Z łapanki też tam nie biorą. Zawsze
    > jak ktoś nie może przeżyć za 1400 to może sobie znaleźć prace za 2800 albo 10000
    > miesięcznie. Tomek
    Nieststy liczba posad w lawach sejmowych jest ograniczona...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 139. Data: 2006-07-27 08:39:13
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Napisz jeszcze ze najpierw je kupiles....

    Tak akurat to jest raczej mieszkanie spółdzielni mieszkaniowej.

    > bo tak dolicz np w wa-wie te 2000 odstepnego.

    Nic nie będę doliczał. Płacę tyle za mieszkanie i już. I dam głowę
    że wszyscy w bloku mają podobne stawki. To co mamy się wszyscy zniknąć
    w imię jakiś rozważań teoretycznych? Ja rozumiem, że nie jest sztuką
    narobić sobie zobowiązań i musieć opłacać rachunków za 2 tyś / zł,
    a potem drzeć szaty że że na nic nie stać, ale nikt rozsądny się
    tak nie zadłuży.

    Ale jak ktoś zarabia minimalną, to nie będzie myślał o wynajmowaniu
    /kupowaniu/whatever tylko będzie żył w warunkach jakie ma i tyle.
    I rozpatrywanie ile to te mieszkania nie kosztują, w takiej sytuacji
    jest czystą abstrakcją.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 140. Data: 2006-07-27 08:40:43
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik Wojciech Bańcer <p...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@e...elsat.net.pl..
    .

> [...]
    > /kupowaniu/whatever tylko będzie żył w warunkach jakie ma i tyle.
    > I rozpatrywanie ile to te mieszkania nie kosztują, w takiej sytuacji

    I taka jest wlasnie roznica miedzy Polska, a UK. Tutaj zarabiajac
    minimalna bedziesz zyl z rodzicami, tam bedziesz mogl zaczac zycie na
    wlasny rachunek.

    Subtelna roznica.....

    Laris