PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-25 20:40:58
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TLP" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tc9geakqenfzrw@wypasiony.laptok.tlp...

    > i osohozi? dla niewykwalifikowanego pracownika? minimalna ustawowa +50% -
    > jest OK.
    Nie chodzi o to, że może to robić ktokolwiek - aczkolwiek do pracy w McD też IMO
    nie każdy się nadaje. Trzeba mieć niezłą sprawność manualną, troszkę pomyślunku
    itp. Rzecz w tym, że pracując 40 h / tydzień zarabia się w IV RP pieniądze,
    które nie pozwalają jednej osobie na przeżycie miesiąca, a co dopiero mówić o
    utrzymaniu mieszkania, ubraniu się czy wychowaniu dziecka. To jest przerażające.
    A nasz kochany "rząd" cieszy się, że bezrobocie spada, bo ludzie wykształceni
    wyjeżdżają, a Ci, co nie potrafią znaleźć dobrej pracy, zdesperowani idą
    pracować do McD itp.