PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-25 23:46:46
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:ea5t3e$t21$1@inews.gazeta.pl...
    > Tyle wynosi gwarantowana, czyli minimalna (a zapewne i realna) płaca brutto w
    > McDonald, na pełen etat, po okresie próbnym. Nie wiem, czy to trzeba się
    > śmiać, czy płakać.

    wyloozuj, moj kumpel pracuje w banku, obsluguje kredyty hipoteczne, przyjezdzaja
    do niego ludzie mercami za 1 mln zl. Biora kredyty po 3 mln, tylko po to by miec
    podkladke dla US. Kumpel dostaje 1200, brutto, robi 10 h dziennie i nie ma
    stalej umowy. Dostal robote po znajomosi i tylko dlatego ze polowa ludzi z tego
    banku wyjechala na wyspy myc gary, a reszta marzy o deutsche banku gdzie ciagna
    co jmniej 2K na reke.