PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-25 21:42:53
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "yig" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [..]
    > No właśnie o to chodzi, ja pracowałem za 2k netto i nie potrafiłem z tego
    > wyżyć więc jak ktoś mi mówi, że inny człowiek ma siedzieć cicho jak
    > zarabia 800 to mnie krew zalewa.

    Z calym szacunkiem "pierdolicie Hipolicie" pracowalem i za 600, przezywalem
    za to bo musialem
    Bywalo ze roznych prac sie podejmowalem ale dlatego ze byly kijowe to
    wiedzialem ze musze
    zadbac o wyksztalcenie i umiejetnosci, wybrac dobrze studia potem sie
    przeniesc w rejon gdzie jest lepsza
    praca itd. to bede mial sie lepiej no i teraz sie mam, wiekszoac kumpli za
    to spedza co wieczor popijajac browar
    w knajpie i prowadzac tego typu dywagacje i rowniez ze stanowiskiem
    roszczeniowym.
    Wiem jak duza czesc ludzi podchodzi do zycia wpierw im sie nie chce uczyc to
    nie koncza szkol albo
    wybieraja studia byle byl papier a pozniej sie dziwia ze zarabiaja kijowo.
    Ludzie sa za siebie odpowiedzialni
    i jesli popelniaja bledy to musza zaplacic. Powiem tyle lekarz po studiach
    ma podstawy ok 1250 + ok 300-400 za dyzury
    oczywiscie brutto, przyczym zainwestowal 6 lat studiow, to co ktos kto smazy
    kotleciki ma wiecej zarabiac ?

    yig