PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-26 00:02:03
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakubo" <t...@f...o2.shmoo.pl> napisał w wiadomości
    news:ea60ui$fnu$1@inews.gazeta.pl...
    > Hikikomori San:

    > No właśnie o to chodzi, ja pracowałem za 2k netto i nie potrafiłem z tego
    > wyżyć więc jak ktoś mi mówi, że inny człowiek ma siedzieć cicho jak zarabia
    > 800 to mnie krew zalewa.

    Lepper kaze ludziom zbierac owoce w 35 stopniowym upale za 2 zl/h (czyli jakies
    320 zl na miesiac), mamiac ich przed wyborami minimalem socjalnym 900 zl i placa
    minimalna 1200 netto.
    Prawda jest taka ze kazdy chce kazdego oskubac, a wystarczyloby sie
    zorganizowac.
    Gdyby kazdy czlowiek, ktory zyje lub chce zyc z najemnej pracy nie poszedl do
    roboty za co najmniej 2K, a reszta co pracuje za wyzsza kase fundowala by
    szukajacym zasilki to pracodawcy co by zrobili? Placili by co najmniej 2K.
    Bo z czego wynika nasz "boom" eksportowy? Na pewno nie z tego ze jestesmy
    liderami technologii. Drugiej Japonii nie zbudowalismy. Eksport jest mozliwy
    wylacznie dzieki taniej sile roboczej, dzieki temu nasze produkty sa
    konkurencyjne. Inaczej mowiac, jestesmy murzynami odwalajacymi robote w misji
    obnizania cen dla bogaczy z Zachodu.
    Pierwsze co trzeba zrobic, to zlikwidowac 80% opodatkowanie pracy najemnej. do
    0%. Netto=brutto. Zlikwidowac zlodziejstwo zwane emerytura (dosatniemy 4 zl za
    kazde 1000 zl skladki, co oznacza zebysmy odzyskali kapital, nie liczac osetek,
    musielibysmy zyc na emeryturze ok 20 lat, tyle ze srednia facetow to jakies 3
    lata a kobiet jakies 13), kazdy sam sobie uzbiera na godziwe zycie jesli da mu
    sie szanse. Ubezpieczenie zdrowotne powinno isc jak w normnalnym kraju z
    podatkow dochodowych, ktore trzeba bedzie podniesc tak zeby wplywy sie
    zbilansowaly. Placa minimalna wtedy moze byc spokojnie 1200 zl, bo teraz mniej
    wiecej kosztuje pracodawce pracownik na minimalu.