PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-26 04:20:59
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "yig" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakubo" <t...@f...o2.shmoo.pl> napisał w wiadomości
    news:ea64ej$sim$1@inews.gazeta.pl...

    > No to super, a w wietnamie ktoś uszył moje najki ;) za 3$/miecha i to
    > znaczy, że jak się da to jest okej?
    Nie jest ok, potwierdzam jedynie ze wiem o czym pisze, w przeciwienstwie do
    Ciebie.
    Jak masz zla prace szukasz lepszej jak nie mozesz znalezc lepszej to
    podnosisz kwalifikacje,
    to tez jest oczywiste, szukasz gdzie indziej...

    > Tak więc niech się wszyscy przeniosą w rejony gdzie jest lepiej.

    Po czesci tak, ale glownie co musza zrobic to dbac o swoja przyszlosc
    wczesniej zeby nie zoostac skazanym na prace w mc, a nie saczyc browca ii
    miec
    ale do zycia, ze jest kijowo, to jest chyba oczywiste.

    > Nie no Hipolicie... czyli to jest ok wg ciebie, że lekarz po 6 latach
    > studiów zarabia 1250 brutto jeżeli tylko fizol zarabia mniej, tak? no to
    > gratulacje.

    Nie, uwazam ze przyrosty plac jak i place same byly sa i beda hierarchiczne
    no i dobrze inaczej mielibysmy socjalizm albo komunizm. Nie biega mi o to
    zeby
    ktos mial malo ale uwazam ze robienie wielkiego halasu o to ze w mc zarabia
    sie
    tylko 1400 kiedy srednia krajowa jest ok 2600 jest dziwne, to proste niskiej
    jakosci towar,
    jaka jest usluba przygotowania zarcia w fastfoodzie + sprzatanie to i
    niskiej jakosci zaplata
    przy czym wcale nie az tak bardzoe niska. Swoja droga taka jest polityka mc
    na calym swiecie.
    Taka jest rzeczywistosc Ci ktorym sie to nie podoba powinni dbac o
    poprawienie
    swoich warunkow przygotowanie sie na tyle do pracy zeby nie tyrac za kilka
    groszy.

    Burzysz sie jakby bylo jakies wyjscie zeby zmienic poziom plac i bylo
    sprawiedliwie,
    byc moze nawet rowno, sorry ale tak to Ci tylko Lukaszenka dopasuje.

    Pzdr
    yig