PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-26 04:18:25
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek napisał(a):

    > Tyle wynosi gwarantowana, czyli minimalna (a zapewne i realna) płaca brutto w
    > McDonald, na pełen etat, po okresie próbnym. Nie wiem, czy to trzeba się śmiać,
    > czy płakać.

    Śmiać się radośnie. To dwa razy więcej niż w wielu 'small biznes by poland',
    gdzie minimalna pensja jest jedynym uznawanym wyznacznikiem zarobkow a i tak
    wielu tego typu 'przedsiebiorcow' narzeka, ze wyznaczajac najnizsze
    wynagrodzenie panstwo ich okrada.

    j.

    ps. Wiem do czego pijesz: w każdym tzw normalnym z naszego punktu widzenia
    kraju, zarobki w tego typu burgerlandii pozwalaja na samodzielne życie w
    rejonie w którym się pracuje a nawet drobne oszczędności... Tyle, że my póki
    co jesteśmy w tym punkcie rozwoju co te kraje w latach 50-tych, 60-tych. Jak
    dobrze nam pójdzie to już za jakieś 20-30 lat będziemy w tym punkcie, w
    którym oni są dziś... ;P

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/