PracaGrupypl.praca.dyskusjeGodziny pracy programisty › Re: Godziny pracy programisty
    From: "Łukasz" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Godziny pracy programisty
    Date: 5 Jan 2006 16:09:38 +0100

    Gdyby wszyscy mieli takie podejście do pracownika, mielibyśmy raj na ziemi.
    Prawda jest jednak taka że pracując 4 godziny dziennie, powstawanie projektu
    bedzie sie wlokło niemiłosiernie.
    Nierzadko zdarza mi się siedzieć przed monitorem i 10h na dzień; wtedy
    odechciewa mi się być programistą i chętnie pozostałbym przy tych 4 godzinkach.
    Niestety Ci którzy zlecają wykonanie projektu nie są tak wyrozumiali.

    Masz rację że 8h dziennie to troche dużo, ale musisz to jakoś wszystko pogodzić.
    Nie możesz również pobłażać jak mówisz swojemu pracownikowi bo się rozleniwi i
    wtedy zamiast kodu zobaczysz miłosne wierszyki:).

    Najchętniej to sam bym się u Ciebie zatrudnił:).