PracaGrupypl.praca.dyskusjeGodziny pracy programisty › Re: Godziny pracy programisty
    From: asdfg <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Godziny pracy programisty
    Date: Thu, 5 Jan 2006 15:03:15 +0000 (UTC)

    Ja jestem programistą i co dla mnie sie liczy w tej pracy!

    1. Szybki i CICHY komputer, bez wentylatorków a'la odkurzacz
    /kosztuje to kilkaset zlotych tak przystosowac sprzet ale sie oplaca/

    2. Pomieszczenie do pracy takze ciche a nie takie, ze za sciana jest wlasnie remont
    :)

    3. Dostep do internetu i dobrej dokumentacji - kaiazki jakie sie chce

    4. Umożliw programiście pracę po części w domu - jesli oczywiscie ie pracujecie
    nad jakimś tanym projektem rakiety balistycznej - ale jednoczesnie kaz mu podpisac
    LOJALKE, ze bedzie chronil kod i powierzone oprogramowanie na ktorym pracuje.

    Popracuj jakis czas z osobnikiem na sztywnych zasadach
    popatrz jak mu to wychdzi i zapytaj co mu przeszkadza
    potem rozluznij zasadu wspolpracy zostawiajac sztywne
    terminy wielkrotnej kontroli efektow pracy.

    Jak sie dogadasz z nim bedziecie obydwaj zadowoleni :) a jak nie .. to nie :(
    jak to w zyciu

    Paszczak <s...@h...pl> wrote in