PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie mozna zdobyc...

  • 1. Data: 2002-03-21 09:53:11
    Temat: Gdzie mozna zdobyc...
    Od: krislob <k...@w...pl>

    ...legitymacje dziennikarska, i w jaki sposob ?

    krs

  • 2. Data: 2002-03-21 15:32:52
    Temat: Re: Gdzie mozna zdobyc...
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Thu, 21 Mar 2002 10:53:11 +0100, krislob <k...@w...pl> wrote:

    >...legitymacje dziennikarska, i w jaki sposob ?

    Pójść na studia dziennikarskie?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 3. Data: 2002-03-21 15:45:40
    Od: "Basia Zygmanska" <j...@s...gliwice.pl>

    > ...legitymacje dziennikarska, i w jaki sposob ?

    A co to daje ?

    Pzdrw.

    Basia

  • 4. Data: 2002-03-21 16:09:07
    Od: "roodee" <r...@p...onet.pl>

    > ...legitymacje dziennikarska, i w jaki sposob ?

    1. studia
    2. praca (gazeta, radio, tv) niekoniecznie po studiach
    pawel chalacis
    r...@p...onet.pl
    http://www.roodee.host.sk
    tel. trzeba troszke poszukac

  • 5. Data: 2002-03-22 08:14:00
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "krislob" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ...legitymacje dziennikarska, i w jaki sposob ?

    Warszawa Stadion 10-lecia;)
    za pieniądze;)

    Wiesiek

  • 6. Data: 2002-03-22 09:00:34
    Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>

    > 1. studia
    > 2. praca (gazeta, radio, tv) niekoniecznie po studiach

    To ja sie pytam całkiem poważnie - czy ta legitymacja to coś ważnego ?
    Współpracuję z pewnym miesięcznikiem i dostałam od niech legitymację
    dziennikarską.
    Nie przywiazywałam do tego wagi, czy posiadanie takiej legitymacji coś
    daje ?

    Pzdrw.

    Basia

  • 7. Data: 2002-03-22 11:38:50
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    >Warszawa Stadion 10-lecia;)
    >za pieniądze;)

    Za ile?

  • 8. Data: 2002-03-22 15:16:14
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Thu, 21 Mar 2002 17:09:07 +0100, "roodee" <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >2. praca (gazeta, radio, tv) niekoniecznie po studiach
    Aha..o to mi chodzilo. Nikt mi jeszcze nic nie dal i to mie dziwilo.

    krs

  • 9. Data: 2002-03-22 15:17:43
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Fri, 22 Mar 2002 10:00:34 +0100, Basia Zygma?ska
    <j...@s...gliwice.pl> wrote:

    >To ja sie pytam ca?kiem powa?nie - czy ta legitymacja to co? wa?nego ?
    >Wspó?pracuj? z pewnym miesi?cznikiem i dosta?am od niech legitymacj?
    >dziennikarsk?.
    >Nie przywiazywa?am do tego wagi, czy posiadanie takiej legitymacji co?
    >daje ?
    Z tego co mi wiadomo (i dlatego sie pytam) taka legitymacja dziala jak
    przepustka: chcesz zdobyc informacje, to ci to ulatwia. Poza tym za
    okazaniem aktualnej legitymacji mozesz uzyskac np. rabat na samochod
    :)

    krs

  • 10. Data: 2002-03-22 19:28:58
    Temat: Re[2]: Gdzie mozna zdobyc...
    Od: h...@p...onet.pl (darek)

    Witaj Basia,

    Friday, March 22, 2002, 10:00:34 AM, napisałeś:

> [...]
    BZ> dziennikarską.
    BZ> Nie przywiazywałam do tego wagi, czy posiadanie takiej legitymacji coś
    Jasne możesz jako prasa być na konferencji prasowej w Belwederze np i
    zorganizować zamach:))))

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]