PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czeki "INTER-CARD"

  • 1. Data: 2002-03-21 09:16:55
    Temat: Czeki "INTER-CARD"
    Od: "Gosia" <a...@p...onet.pl>

    Czy ktoś się spotkał z ofertą bezpłatnego czeku "INTER-CARD" na 14 dób
    hotelowych - bezpłatnych w wybranych hotelach, dostałam taką propozcję
    e-mailem, płaci się tylko za wyżywienie.

  • 2. Data: 2002-03-21 10:49:36
    Temat: Re: Czeki "INTER-CARD"
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > Czy ktoś się spotkał z ofertą bezpłatnego czeku "INTER-CARD" na 14 dób
    > hotelowych - bezpłatnych w wybranych hotelach, dostałam taką propozcję
    > e-mailem, płaci się tylko za wyżywienie.

    Ja dostalem jakis czas temu. Nie pamietam czy sie nazywalo "INTER-CARD".
    Placilo sie 'tylko za wyzywienie'.

    A chcesz o cos zapytac???

    Pawel

  • 3. Data: 2002-03-21 10:58:37
    Od: "Krzysztof" <K...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel Hadam" <P...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Rok temu była taka akcja mailowa, nie pamiętam czy tej samej firmy. Gdy
    przyjdzie co do czego, okazuje sie ze za wyżywienie MUSISZ zapłacić (nie
    możliwości zrezygnowania) no i płacicsz za nie 2 wiecej niż gdybys sobie
    wynajął jakąś kwatere w tej samej miejscowości. Tak więc zadna okazja.
    Firma po prostu buduje bazę adresową

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2002-03-21 11:05:19
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

> [...]
    > możliwości zrezygnowania) no i płacicsz za nie 2 wiecej niż gdybys sobie
    > wynajął jakąś kwatere w tej samej miejscowości. Tak więc zadna okazja.

    Dokladnie tak to wygladalo. A jak sprawdzilem te hotele bezposrednio to
    sie okazywalo, ze nieraz nocleg z wyzywieniem kosztowal mniej niz w tej
    PROMOCJI samo wyzywienie.
    Rzeczywiscie bylo tam przymusowe wykupienie tego wyzywienia na caly
    pobyt czyli 14 dni.
    Z tego co pamietam to zeby dostac ten czek, trzeba bylo wyslac maila z
    ich reklama do 9 osob.

    Zbieranie adresow i tyle.

    Pawel