PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos pracowal jako informatyk w Hiszpanii?

  • 1. Data: 2002-03-20 21:42:39
    Temat: Czy ktos pracowal jako informatyk w Hiszpanii?
    Od: <a...@o...pl>

    Czesc,
    Czy ma ktos takie doswiadczenia jak praca w Hiszpanii? Mam oferte do Malagi,
    czyli na samym poludniu -naprzeciwko Maroka. Placa 20-25k Euro/rok.
    Jakie tam podatki, koszty zycia, ludzie?
    Dziekuje i pozdrawiam,
    Artur

  • 2. Data: 2002-03-21 10:37:55
    Temat: Re: Czy ktos pracowal jako informatyk w Hiszpanii?
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    <a...@o...pl> wrote in message
    > Czesc,
    > Czy ma ktos takie doswiadczenia jak praca w Hiszpanii? Mam oferte do
    Malagi,
    > czyli na samym poludniu -naprzeciwko Maroka. Placa 20-25k Euro/rok.

    tyle to można i u nas zarobić w tym zawodzie.
    M.

  • 3. Data: 2002-03-21 23:28:58
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> wrote in message

    > <a...@o...pl> wrote in message
    > Malagi,
    >
    > tyle to można i u nas zarobić w tym zawodzie.

    ale nie ten klimat... ;-)))
    tak kiedyś myślałem czy np. na Kanarach nie potrzebują jakiegoś
    informatyka.... ale na myśleniu mi pozostało.... po cieplutkich basenach i
    słonecznej pogodzie powitał mnie śnieg z deszczem w pl... hehe... ;-)))

    pozdrówka, Slavo

  • 4. Data: 2002-03-22 10:34:50
    Od: "Rafal" <r...@w...pl>

    koszty zycia,
    podobne do naszych , wiele towarow codziennego uzytku jest tanszych :-)

    ludzie?
    jak to Hiszpanie - mili,sympatycznie, weseli i skorzy do zabawy ale czasami
    moze zaskoczyc brud :-)

    pozdrawiam
    rafal

  • 5. Data: 2002-03-22 12:33:57