PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC Niemcy › Re: GC Niemcy
    From: "Andree" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GC Niemcy
    Date: Sat, 19 Oct 2002 16:24:46 +0200

    > jak juz Ci mowil Andree - zalezy od czesci Niemiec, rodzaju ubezpieczenia
    > itp.
    > jako zonaty masz klase (Steuerklasse) 3. Jako singiel chyba 4. In der
    Kirche
    > to wyznacznik jak mocno wierzysz - za wiare placisz podatek (mowiac
    szczerze
    > to moj ulubiony podatek ;)

    Wlasnie :-)) Tez mnie to bawi. Ciekawe ilu byloby w PL katolikow, jakby cos
    takiego wprowadzili? :-))
    Wyszloby, ze jest ich mniej niz w Polsce :-)). Tak mi sie wydaje.
    Oficjalnie, u nas kosciol utrzymuje sie z tacy. Ale jakos nie bardzo chce mi
    sie wierzyc.

    > z tym to jest tak troche roznie - z tego co sie dowiadywalem to jest to
    > prawda dla kontraktow ponizej 2 lat. Jesli masz dluzszy to nic z tego. Ja
    > sam mam mieszkanie w Kracku i chcialem jakos odpisac kaske, ale moja zona
    > jest ze mna.

    O ile mieszkanie stoi puste (oficjalnie puste - rzecz jasna :-)), to wydaje
    mi sie, ze mozesz. Co prawda nie na podstawie doppelte haushaltsführung ale
    zdaje mi sie, ze powinienes probowac. Dawno wypelnialem zeznanie i juz
    troche nie pamietam.

    Pozdrawiam,

    AnD